|
|
امروز: شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۰۵:۳۵
کد خبر: ۲۰۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
نویسنده این مطلب در ابتدای گزارش خود با اذعان به اینکه فولام با رفتن دژاگه از بسیاری از توانایی های این بازیکن محروم خواهد شد، نوشته است: امیدوار بودم دژاگه با حضور در ترکیب فولام برای نخستین بازی فصل جدید مقابل ایپسویچ، دفاع چپ جدید این تیم را تکه تکه کند.
فولام اگر می توانست دژاگه را نگه دارد، می توانست تیم بسیار قدرتمندتری در فصل جدید باشد اما ظاهرا تمام این رویاها به باد رفته است و او با امضای یک قرارداد کلان با تیم العربی، راهی قطر است.

با وجود این رفتن دژاگه به قطر هم به نفع او و هم به نفع باشگاه فولام خواهد بود. دژاگه با امضای این قرارداد می تواند حقوق شاهانه ای در سرزمین ثروت بگیرد و فولام هم پول خوبی در ازای بازیکنی که فقط یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده بود، به دست می آورد، اگرچه این بازیکن 28 ساله، گران بهاترین بازیکن از بین افرادی است که فصل گذشته فولام را ترک کردند و یا در آستانه ترک این تیم قرار دارند. چون ارمغان او برای فولام همیشه گل هایی بود که در بهترین زمان به ثمر می رسیدند.

در این گزارش آمده است: دژاگه با قدرت و سرعت هجومی خود مشکلات بی پایانی را برای مدافعان لیگ برتر به وجود می آورد. به این ها استعداد بالا، توانایی در کنترل توپ و قدرت تمام کنندگی را هم اضافه کنید تا از هر نظر یک بازیکن جناحی کامل داشته باشید.

با اینکه دژاگه کاملا هم بی نقص نیست ولی در خط میانی تیم فلیکس ماگات که همچنان نیاز به تقویت دارد، همانند طوطی در میان جمعی از کبوترها بود. با این حال نباید نشست و فقط از تأثیری که او می توانست در تیم داشته باشد، حرف زد بلکه باید با درایت جانشین مناسبی برای این بازیکن پیدا کرد.

بنابراین گزارش، دژاگه از جمله بازیکنان بزرگ دوران کوتاه اما با شکوه مارتین یول است که تکرار نخواهد شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین