|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۲
کد خبر: ۲۰۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۶
رامبد جوان درباره برنامه «خندوانه» توضیحاتی ارائه داد و از برنامه هایی که در فصل تازه این برنامه دارند گفت.
  رامبد جوان درباره برنامه «خندوانه» توضیحاتی ارائه داد و از برنامه هایی که در فصل تازه این برنامه دارند گفت.

 رامبد جوان عصر روز سه شنبه 29 اسفند مهمان مهران مدیری در ویژه برنامه عید نوروز «دورهمی» بود.

جوان در ابتدای گفت وگو درباره سختی های ساخت «خندوانه» گفت: 606 قسمت ساخته شده و فصل جدید هم حدود 100 قسمت خواهد بود. سخت ترین پروژه زندگی ام بوده است، زیرا که اصولا برنامه ای که روتین باید هر شب پخش شود سخت است زیرا که باید هر قسمت موضوع تازه ای داشته باشی.

او درباره چگونگی شکل گیری ایده این برنامه توضیح داد: ایده خندوانه از خودم است، برنامه شو تلویزیونی به این شکل که به صورت گسترده در آمریکا و اروپا وجود دارد قوانین خاصی دارد مانند حضور تماشاچی، گروه موسیقی زنده، یک میزبان دائمی، یک بازیگر، مهمان و بازی با او و... خیلی دلم می خواست چنین برنامه ای بسازم و درباره خندیدن کار کنم که کلید آن از سال 80 زده شد. شروع به تحقیقات کردیم و از بیش از دو هزار مقاله ای که درباره خندیدن است استفاده کریم. ایجاد حال خوب و اینکه تنها کسی که می تواند حال آدم را خوب کند خودش است هدف اصلی ما در «خندوانه» بود.

در بخش دیگر گفت وگو جوان درباره مهران مدیری و فعالیت حرفه ای اش گفت: ابتدا بگویم، من هرجایی که مصاحبه یا صحبتی بوده گفتم که مهران در حرفه ما یک نابغه است زیرا که من کسی را نمی شناسم این همه سال روی آنتن باشد و همچنان نوآور و محبوب باشد. فکر نمی کنم که چنین کسی را داشته باشیم.

این کارگردان در پاسخ به این سوال که چرا از برنامه های موفق کپی می شود، بیان کرد: دلیل اینکه از یک برنامه موفق تقلید می شود این است که مکانیسم درستی نداریم و فاقد فیلتر درستی هستیم. من هم می گویم باشند چون پولی است که دارد خرج می شود و در یک جا به این نتیجه می رسند که مسیر را اشتباه رفته اند.

جوان در مورد اینکه در سینما پولساز بوده یا پولدار، گفت: در سینما پولساز بودم ولی هیچگاه پولدار نشدم، در زندگی هم در حدی که بتوانم رفاه مناسبی برای زندگی خودم و خانواده ام فراهم کنم پولدار هستم.

او به سوال عاشق شدی؟ مدیری اینطور پاسخ داد: بله زیاد عاشق شدم، یکی از فرق های آدم با سایر موجود عاشق شدن است. بقیه موجودات می توانند وابسته شوند ولی عشق چیزی است که ما متوجه اش می شویم.

کارگردان «خندوانه» درباره تغییرات فصل جدید این برنامه توضیح داد: «خندوانه» همان قواعد سابق خود را دارد و قرار نیست تغییر زیادی کنیم، سری جدید مسابقات فصل های قبلی را ادامه می دهیم و جناب خان هم به ما می پیوندد و پخش آن از آخر فروردین آغاز می شود.

در بخش دیگر این برنامه صدای جناب خان برای جوان پخش شد و او دقایقی را با او و مدیری به گفت وگو پرداخت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین