|
|
امروز: سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: روز قدس یادآور فریاد بلند امام راحل علیه اسرائیل غاصب و روز خیزش حق طلبان جهان بر علیه این رژیم جنایتکار است.

حجت الاسلام و المسلمین محسن غرویان با اشاره به اهمیت حضور مسلمانان جهان در روز قدس افزود: روز قدس یادآور برهه ای از تاریخ بزرگ انقلاب اسلامی است که بنیانگذار کبیر انقلاب با درایت و تیزبینی تمام اسرائیل را غده سرطانی نامیدند و مرگش را واجب دانستند.

وی با بیان اینکه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه تاسف بار است، تصریح کرد: در این روز مسلمانان جهان علیه نقشه های شوم استکبار جهانی در خون‌ریزی و غارت مسلمانان یکپارچه شعار وحدت و انسجام سر بدهند.

غرویان خاطرنشان کرد: در شرایطی که تکفیری ها و گروه خون خوار داعش به نام اسلام ناب محمدی لطمه می زنند و در شرایطی که با جهالت خود، خون بی گناهان را می ریزیند و یا در زمانی که صهیونیسم بین الملل از هیچ جنایتی علیه زنان و کودکان فروگذار نیست راهپیمایی روز قدس بهترین نماد وحدت اسلامی است.

وی ریشه حضور تکفیری ها در منطقه و جنایات صهیونیسم را در استکبار جهانی دانست و عنوان کرد:متاسفانه همه این جنایات سخن از پیوندی شوم و نامبارک میان داعشی ها و تروریستهای تکفیری با اسرائیل است که خون مسلمانانان را حلال می دانند و جنایاتشان ریشه در حمایت های استکبار جهانی و آمریکا از وحشیگری های آنان دارد.

عضو جامعة المصطفی العالمیه اظهار داشت:روز قدس، روز پیمان و همبستگی میان ملت ایران، مسئولان و احزاب علیه صهیونیسم بین الملل است پس در این روز با شعار اتحاد و وحدت اسلامی همه اقشار، احزاب، گروههای سیاسی و مسئولان و ملت در راهپیمایی عظیم روز قدس شرکت نمایند.

وی بیداری علمای اسلام علیه جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را خواستار شد و گفت:وقت آن رسیده است که علمای اسلام و ملت های اسلامی بیدار شوند و و با تکیه بر وحدت اسلامی به دور از بحث های تفرقه انگیز با روشنگری زمینه ساز بیداری اسلامی علیه جنایات شوند.

غرویان تاکید کرد:اگر بیداری اسلامی و وحدت و انسجام میان مسلمانان جهان تحقق پیدا کند دیگر اثری از تروریست، تکفیری، داعش و اسرائیل در منطقه باقی نخواهد ماند پس جهان اسلام بیدار شود و سکوت خود را بشکند.

استاد عالی حوزه در پایان تصریح کرد:روز قدس یادگار بزرگی از امام خمینی(ره) و نشانگر پیش بینی ها و آینده نگری های این رهبر داشت از این رو می بینیم که روز قدس یک روز جهانی است که همبستگی مسلمانان علیه استکبار جهانی را فریاد می زند.

منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین