|
|
امروز: پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۲۰۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران پس از پیروزی تیمش برابر الوحده امارات گفت: خوشحالم که این دیدار یک بازی خوب از نظر ایجاد موقعیت برای ما بود.
 سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران پس از پیروزی تیمش برابر الوحده امارات گفت: خوشحالم که این دیدار یک بازی خوب از نظر ایجاد موقعیت برای ما بود.

تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا توانست با دو گل از سد الوحده امارات عبور کند و به رده دوم گروه B برسد. امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را از هر دو تیم مشاهده کردیم. خوشحالم که این دیدار یک بازی خوب از نظر ایجاد موقعیت برای ما بود. ما در این دیدار بدشانس بودیم و بازیکنانمان از موقعیت‌ها با شکم سیری استفاده کردند. تبریزی روز به روز بهتر می‌شود و می‌تواند مسافر روسیه شود و به لیگ‌های بالاتر برود.

او افزود: به نظر بازی بسیار زیبایی بود. ما در این دیدار به غیر از یک صحنه بد بودیم. این دیدار تنها دیداری بود که الوحده با تمام بازیکنانش حاضر شد و این نشان‌دهنده کیفیت ما است. ما کمی بدشانس و کم‌دقت بودیم.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: بازیکنان زیر نظر تیم‌ملی هستند. ما در بحث ریکاوری از سرمربی تیم ملی خواستیم که چون بازیکنان ما در اصفهان و تهران در مسیرند، آن‌ها در اختیار ما باشند. این ریکاوری بیشتر به درد بازیکنان تهرانی می‌خورد و برای بازیکنان شهرستانی سخت است. اگر نیاز باشد درباره بازیکنان ذوب‌آهن با کی‌روش صحبت می‌کنم اما قطعا کی‌روش بازی‌ها را زیر نظر دارد و عملکرد بازیکنان را می‌بیند. بازیکنانی مثل بختیار رحمانی بیش از ۱۰ و نزدیک ۱۲ کیلومتر در زمین دویدند و این یکی از بهترین میانگین‌ها است و دلیل ایجاد موقعیت‌های زیاد هم همین مساله است.

قلعه‌نویی خاطر نشان کرد: از همه افراد باشگاه ذوب‌آهن تشکر می‌کنم. ما در نیم فصل اول فراز و نشیب زیادی داشتیم اما در نیم فصل دوم بازیکنان ما مردانه بازی می‌کنند و امیدوارم این روند رو به رشد ادامه داشته باشد. امیدوارم از گروهمان صعود کنیم و در لیگ برتر سهمیه بگیریم. همه برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنم. همه باید از تیم حمایت کنند. ما از رسانه‌ها هم حمایت می‌خواهیم تا کمکمان کنند. امیدوارم در سال آینده فوتبال ایران پیشرفت کند و ما هم در ذوب‌آهن به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین