کد خبر: ۲۰۴۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
سرپرست پرسپولیس می گوید ناگفته های زیادی را برای مطرح کردن داشت اما فعلا پشیمان شد.
سرپرست پرسپولیس می گوید ناگفته های زیادی را برای مطرح کردن داشت اما فعلا پشیمان شد.

افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پایان دیدار با الوصل گفت: کار سختی داریم و تیم ها به هم نزدیک هستند و با کوچکترین اشتباه عقب می افتیم. بعد از باخت دربی جمع کردن تیم سخت بود اما امروز خوب نتیجه گرفتیم و باید با بهترین شرایط در امارت برنده باشیم تا سال را با اتفاقات خوب به جز باخت دربی تمام کنیم.

وی در ادامه در واکنش به تشویق برانکو از سوی هواداران، اضافه کرد: این نشان می دهد که هواداران تیم خود را دوست دارند اما فوتبال برد و باخت دارد. هواداران تیم خود را دوست دارند و با یک باخت نا امید نمی شوند. از همه هواداران متشکر هستم. از اقای پروین به عنوان بزرگتر تشکر می کنم که از تیم حمایت کردند.

پیروانی در ادامه افزود: می خواستم صحبت حاشیه ای انجام دهم اما فرد بزرگی به من گفت انجام ندهم. در مورد بحث های تیم ملی می خواستم صحبت هایی را مطرح کنم اما صحبت هایم را به آینده موکول می کنم.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا مسلمان با تحمیل هواداران وارد زمین مسابقه شد، خاطر نشان کرد: مسلمان بازیکن خوبی است. نه مسلمان بلکه همه خوب هستند و تیمی که دو سال قهرمان می شود، یعنی تیم خوبی دارند. برای قهرمانی نفرات خوبی داریم؛ اما تصمیم گیرنده آقای برانکو هستند و خواهش می کنم وارد بحث بازیکنان تحمیلی نشوید.

پیروانی در پایان در پاسخ به این سوال که قصد مطرح کردن چه صحبت هایی را داشته، گفت: من امروز می خواستم صحبت کنم؛ اما یک بزرگی خواهش کرد که این کار را انجام ندهم. می خواستم خیلی صحبت ها انجام بدهم؛ اما مطمئن باشید در آینده خیلی از حرف ها را خواهم گفت. مطمئن باشید یک روز همه چیز را خواهم گفت.

علی کریمی خیلی حرف ها را زد، خیلی حرف ها را نزد و خیلی حرف ها را هم نمی دانست که بزند؛ اما من می زنم. امروز می‌خواستم بگویم؛ اما نشد. درباره داوری، اتفاقات داوری و بحث تیم ملی صحبت هایی را داشتم؛ اما امروز انجام ندادم؛ ولی هر روز ممکن است بگویم.

منبع : ورزش 3
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین