|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۲۰۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
از صبح امروز هواداران پرشماری برای تهیه بلیت های باقی مانده از دربی هشتاد و ششم پایتخت به ورزشگاه آزادی آمدند. ازدحام جمعیت سبب شد تا در فاصله ۵ ساعت مانده به آغاز این دیدار ترافیک وسیعی در خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی بوجود بیاید.
هواداران استقلال و پرسپولیس استقبال خاصی در صبح پنجشنبه برای تماشای دربی پایتخت دارند.

 تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی در هشتاد و ششمین مصاف خود با پرسپولیس به میدان می رود.

حاشیه های پیش از آغاز این بازی را در زیر می خوانید:

* از صبح امروز هواداران پرشماری برای تهیه بلیت های باقی مانده از دربی هشتاد و ششم پایتخت به ورزشگاه آزادی آمدند. ازدحام جمعیت سبب شد تا در فاصله ۵ ساعت مانده به آغاز این دیدار ترافیک وسیعی در خیابان های منتهی به ورزشگاه آزادی بوجود بیاید.

* حضور نیروی انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در اطراف ورزشگاه آزادی محسوس است.

* حدود ۱۰۰هوادار فوتبال برای دیدار با اینفانتینو رئیس فدراسیون  بین المللی فوتبال و مارکو فان باستن در مقابل درب ورودی هتل المپیک حاضر شدند. جالب اینجاست آنها که اکثرا هواداران سرخابی پایتخت بودند  کری فوتبالی خاصی به راه انداخته بودند.

* با توجه به حضور اینفانتینو و فان باستن برای تماشای دربی هشتاد و ششم  پایتخت تدابیر ویژه امنینی در نظر گرفته شده است.

* بازار سیاه بلیت هایی که روز گذشته در یکی از موسسات اعتباری کشور پیش فروش شده بود اطراف ورزشگاه به چشم می خورد. بلیت های ۲۰ هزار تومانی با قیمت ۸۰ الی ۱۰۰ هزار تومان فروخته می شد. بلیت های جایگاه ویژه نیز بالای ۱۰۰ هزار تومان داد و ستد می شد.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین