|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸
کد خبر: ۲۰۱۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
سامانه مدیریت صندوق های قرض الحسنه محلی نیز از طریق مکانیزه کردن بخش بزرگ فعالیت هایی که در صندوق های قرض الحسنه کوچک به صورت دستی انجام می شود، امور مالی مرتبط با صندوق ها را برای مدیران آنها تسهیل می کند.
 چهار محصول جدید بانک ملت با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره به صورت رسمی رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، سامانه های همراه پلاس ملت، بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار و مدیریت صندوق های قرض الحسنه محلی همچنین صراف الکترونیک در این مراسم به صورت عملیاتی از سوی هادی سپانلو مدیر امور طرح و برنامه، معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، سامانه همراه پلاس ملت، امکان ارائه خدمات بانکی به دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب را از طریق نرم افزار همراه بانک، فراهم می کند به عبارت دیگر استفاده از این سامانه، تنها منحصر به دارندگان حساب نزد بانک ملت نیست و تمامی مشتریان دارای کارت شتابی می توانند از خدمات این سامانه بهره مند شوند.

این سامانه حداکثر تا یک هفته آینده به صورت عمومی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
در سامانه بانکداری اینترنتی اشخاص حقیقی صاحب کسب و کار هم علاوه بر خدمات قابل استفاده از سوی عموم مشتریان حقیقی، خدمات ویژه ای در دسترس اشخاص حقیقی صاحبان کسب و کار قرار می گیرد.

سامانه مدیریت صندوق های قرض الحسنه محلی نیز از طریق مکانیزه کردن بخش بزرگ فعالیت هایی که در صندوق های قرض الحسنه کوچک به صورت دستی انجام می شود، امور مالی مرتبط با صندوق ها را برای مدیران آنها تسهیل می کند.

صراف الکترونیک چهارمین خدمت جدید بانک ملت است که به منظور پوشش نیازهای حاکم بر بازار گردشگری و مکانیزاسیون فرآیند خرید و فروش ارز، پیاده سازی شده است به این نحو که محصول مذکور تحت نشان و مالکیت شرکت صرافی اداره می شود و بانک نیز به عنوان تسهیل کننده، خدماتی نظیر صدور کارت بانکی و ارتباطات الکترونیک دستگاه را در قبال کارمزدی مشخص بر عهده خواهد داشت.

در این سامانه که نخستین دستگاه آن به زودی در مهمانسرای عباسی اصفهان نصب و راه اندازی خواهد شد، ۷ نوع ارز در قطعات مختلف شناسایی و از اتباع خارجی دریافت می شود و با محاسبه بهای آن به نرخ روز ارز، کارت بانکی ایرانی به آنان اعطا خواهد شد.

دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت در مراسم رونمایی از این محصولات، اظهار داشت: این بانک در حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک همیشه پیشگام و پیشرو بوده و سعی کرده است که چند قدم جلوتر از بقیه حرکت کند.

وی با اشاره به اعطای تندیس زرین خبرگی دیجیتال و جایزه تحول دیجیتال به بانک ملت، افزود: خوشبختانه مقدمات کار بانکداری دیجیتال در بانک ملت شروع شده و نقشه راه این نوع بانکداری در حال تدوین است و امیدوارم که این بانک به عنوان نخستین بانک کشور، بانکداری دیجیتال را راه اندازی کند.

مدیرعامل بانک ملت، طراحی محصول را از مصادیق بارز راهبری در بازار خواند و گفت: طراحی محصولات جدید که نتیجه دانش، تخصص و تعهد سازمانی کارکنان است، غرور سازمانی را تقویت می کند و باعث تفاخر کارکنان و مشتریان خواهد شد.

وی با بیان این نکته که عمر محصولات جدید در دنیای رقابتی امروز بسیار کوتاه است و به سرعت از سوی رقبا کپی می شود، ادامه داد: بنابراین باید سعی کنیم که در تولید محصولات جدید همواره پیشقدم باشیم و هر لحظه به فکر تولیدات جدید باشیم.

دکتر بیگدلی، محصولات جدید بانکی را دریچه ورود به بانکداری دیجیتال خواند و خاطرنشان کرد: این محصولات، حاصل تلاش کارکنان توانمند بانک ملت در حوزه فناوری اطلاعات است که جلوه بارز اقتصاد مقاومتی محسوب می شود چون از خروج ارز از کشور جلوگیری کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین