|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۱۹۹۶۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: یک مورد مهم همراهی امت و امام در بهمن ۵٧ در ایران تجلی یافغیب پرورت و موجب پیروزی انقلاب اسلامی گردید.
  رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: شکوفایی انقلاب اسلامی با خدمت صادقانه و خالصانه به مردم میسر می‌شود.

 سردار غلام‌حسین غیب‌پرور صبح پنج شنبه در مراسم ١٢ بهمن شهرستان بیرجند گفت: انقلاب اسلامی هدیه الهی بود که خداوند به مردم ایران عطا و به این وسیله زمینه عزت و استقلال آنان را فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه همراهی امت با امام موجب پیروزی حق بر باطل می‌شود، بیان کرد: اگر امت با امام همراه نباشد اتفاقی چون تنها شدن مولا علی(ع) و شهادت سید الشهدا(ع) در تاریخ اسلام رخ می دهد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: یک مورد مهم همراهی امت و امام در بهمن ۵٧ در ایران تجلی یافت و موجب پیروزی انقلاب اسلامی گردید.

غیب‌پرور با اشاره به شرایط حقارت آمیز ایران در دوران پهلوی افزود: زمان پهلوی شرایط به گونه ای بود که حتی رئیس دانشگاه تهران با هماهنگی سفیر آمریکا تغییر می‌کرد.

وی گفت: عزت ایران در زمان حکومت شاهنشاهی به قدری تحقیر شده بود که در امور دفاعی دست یک تکنسینین آمریکایی دستش از یک نظامی ایرانی در امورات کشور بازتر بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اظهار کرد: اما امام خمینی ورق را برگرداند و انسان عصر امروز را با خدا آشتی داد و توانایی دین را در مدیریت جامعه اثبات کرد.

غیب پرور بیان کرد: امروزه در پرتو استکبار ستیزی و مقابله با دشمن، ایران عزت یافته و اگر آزادگان در یمن و عراق و دیگر مناطق با استکبار مقابله می‌کنند به واسطه الگوگیری از انقلاب ایران است.

وی افزود: دشمن موضوعاتی چون برجام را بهانه کرده ولی در حقیقت زمانی دست از سر ایران برمی‌دارد که ما از قرآن و اسلام و عترت دست برداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی عطیه خداست که مردم ما به خوبی وظیفه خود را در حراست از این هدیه الهی انجام داده‌اند.

غیب پرور افزود: بُعد دیگر حراست از انقلاب به مسئولان نظام اسلامی برمی‌گردد که بخش مهم آن مردم‌داری است.

وی گفت: راه شکوفایی انقلاب اسلامی در خدمت صادقانه به مردم بصیر و وظیفه شناس ایران است که در همه عرصه‌ها به درستی از انقلاب دفاع کرده‌اند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور یادآور شد: معنای مردم‌داری مسئولان در این است که قدر مردم را بدانند و شأن نوکری آنان را مراعات کنند.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین