»
کد خبر: ۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۱
سخنگوی اسبق دولت البته مشخص نکرد که در صورت وارد آمدن آسیب های جدی به کشور و هدر رفتن بودجه بیت المال به دلیل برخی مصوبات خلق الساعه دولت سابق، چه کسی می تواند از وی و همکاران سابقش شکایت کند؟

غلامحسین الهام که پس از پایان دولت محمود احمدی نژاد هنوز مشخص نیست مشغول پیگیری چه اقداماتی است بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم ختم پدر صادق محصولی اظهارات جالبی را مطرح کرد .
وی ضمن ابراز این نکته که عدم حضور احمدی نژاد در مراسم تحلیف علت خاصی نداشت، پیرامون لغو برخی مصوبات روزهای پایانی دولت دهم توسط معاون اول رئیس جمهور با تشویق افرادی که امکان دارد از لغو این مصوبات آسیب ببینند به شکایت خاطر نشان کرد: "اگر مصوبه‌ای حق مکتسبه‌ای برای کسی ایجاد کند آن حق را باید حفظ‌ کرد و در صورت آسیب از این جهت می‌تواند شکایت کند."
سخنگوی اسبق دولت البته مشخص نکرد که در صورت وارد آمدن آسیب های جدی به کشور و هدر رفتن بودجه بیت المال به دلیل برخی مصوبات خلق الساعه دولت سابق، چه کسی می تواند از وی و همکاران سابقش شکایت کند؟
گفتنی است اسحاق جهانگیری معاون اول دولت تدبیر و امید با صدور بخشنامه‌ای توقف استخدام نیروهای دولتی تحت عنوان طرح مهرآفرین را اعلام کرده بود .
وزیر راه و شهر سازی نیز از توقف دو  طرح مسکن مهر و مسکن ویژه تهران خبر داده بود .

این نکته لازم به یاد آوری است که بسیاری از مصوبات دولت های نهم و دهم توسط هیأت تطبیق مصوبات دولت با قوانین ابطال شده بود .
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
|
در حال بررسی: ۰
|
انتشار یافته: ۳
تیرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
0
6
البته آقا نه تازه 80 میلیون نقد اونم نقد نقد گیرش اومده بایدم همچین اظهار نظری بکنه ..آخه کسی نیست بگه اگر حق باشه که باید کل دولت نهم ودهم محاکمه بشه چرا؟بخاطر ظربات مهلکی که به ایران وارد کردن ..آقای الهام شما هر کاری دوست داشتی خلاف قانون انجام دادی فکر کردی دولت دکتر روحانی ساکت میمونه...این دولت بر آمده از مردمه...شما باید بابت اینکه چرا سالی 14 هزار شغل (که اونم در هاله ای از ابهامه) باید ایجاد کنید ...خدا به زمین گرم بنشوندتون ...دکتر روحانی عزیز حق مارو از اینا بگیر...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۴
1
1
ما ملت ایران بی شک مطمئن هستیم که دولت تدبیرو امید حق همه مردم را بر میگرداند وشادی و خنده و آرامش را به مردم میدهد آقای روحانی ما همه منتظریم دوست داریم دوست داریم
اخراجی دولت دهم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
0
2
این آقایون تو این 1 سال اآخر تمام مهره های خودشونو از خدماتی تا کارمند تا مدیر در تمام کشور مخصوصا نهاد ریاست جمهوری با استخدام های غیر قانونی ایضا در میراث فرهنگی و بعضی استانداریهای کلان چیدن .ایقای الهام اگه خیلی نگران اجرای حق و حقوق هستن و دنبال قانون بگن چطور فردی که به حکم دیوان عدالت اداری 4 سال انفصال از خدمات دولتی داشت تو پاستور معاون اجرایی و سرپرست نهاد بود ؟ جالب تر اینکه معاون اولش در جای دیگه در رابطه با مرتضوی حکم دیوان رو با نفوذ ندونسته بود !
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین