کد خبر: ۱۹۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه ای جنایات صهیونیست ها در حمله به غزه را محکوم و اعلام کرد: این جنایات با هدف ضربه زدن به آشتی ملی گروه های فلسطینی که کابوسی برای صهیونیست ها است، انجام می شود.
تهاجم وحشیانه صهیونیست ها، تخریب خانه ها و تاسیسات حیاتی و زیربنایی فلسطینیان، اشغال، اخراج و شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم مظلوم غزه در فلسطین اشغالی، داستان پرغصه ای است که این بار در ماه مبارک رمضان و آن هم در آستانه روز جهانی قدس در صحنه فلسطین دوباره روایت شد.

این کمیته، ضمن تحلیل رخدادهای اخیر غزه اعلام کرد: تهاجم های رژیم صهیونیستی که عمدتاً هوایی و موشکی است به بهانه انتقام کشته شدن سه شهرک نشین یهودی در الخلیل انجام شد در حالی ابعاد گسترده می یابد که گروه های جهادی از پذیرفتن مسوولیت آن امتناع ورزیده و بر اصولی تاکید کرده اند که آن عملیات و ربایش با آن تطابق نداشته است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، اسارت نظامیان صهیونیست به قصد تبادل اسرا، راهبردی اصولی و منطقی دانست و تاکید کرد مقاومت با رعایت جوانب، اقدام به آن می کرد و اگر عملیات استشهادی نیز برنامه ریزی می شد با شکل و اجرایی مشخص محقق می شد ولی عملیات اخیر به هیچ روی با اصول و خط مشی مقاومت همخوانی نداشت و تصور توطئه صهیونیستی از پس این برنامه با هدف ضربه زدن به مقاومت به واقعیت نزدیک تر است.

در این بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین یادآور شد: آشتی ملی فلسطین و نزدیک شدن گروه های فلسطینی حول محور مقاومت کابوسی بود که صهیونیست ها از همان ابتدا دچار آن شدند و لازم بود تا هم این آشتی متلاشی و هم وجهه مقاومت ملکوک و هم ضربه ای اساسی به آن وارد شود، از همین رو مسابقات جام جهانی فوتبال، حملات وحشیانه داعش در عراق به مسلمان بی پناه، فضایی ایجاد کرد که صهیونیست ها در سایه آن به ددمنشی در فلسطین بپردازند.

این کمیته با اشاره به بهره گیری ازتوان موشکی مقاومت و نقش آن در رخدادهای غزه خاطرنشان کرد: مقاومت در پاسخ به این تحرک سبوعانه با قدرت و استمرار بی وقفه، توان موشکی خود را به کار گرفت،اگرچه موشک های پرتاب شده از تخریب لازم، کشتار گسترده و دقت لازم در هدفگیری برخوردار نیست و حتی تعداد کمی از آن با سیستم دفاعی گنبد آهنین بی اثر شده است ولی دستاورد مهم و اساسی آن لرزه به اندام یهودیان صهیونیست که به امید امنیت در سرزمین مقدس فلسطین، خانه دیگران را اشغال کرده اند، انداخته و رژیم صهیونیستی با هدف جلویگری از فرار آنها، فرودگاه های این رژیم را به بهانه حملات موشکی تعطیل کرده است.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین با تاکید بر این که صهیونیست ها با اتخاذ تمام روش ها در سرکوب، اخراج و کشتار ملت فلسطین به این غایت محتوم نزدیک تر می شوند،تصریح کرد: اگر صهیونیست ها فرار نکنند در منجلابی که خود از جنایت، کشتار و اشغالگری ایجاد کرده اند، فرو خواهند رفت.

در بخش دیگر از این بیانیه آمده است: هم اکنون هیچ ملت آزادی در جهان نیست که با وجود حمایت و تایید این کشتار توسط قدرت ها و چشم پوشی بی شرمانه سازمان ملل و سکوت مجامع بین المللی مهر محکومیت بر آن نزند.هم اکنون به هیچ عنوان نمی توان ابعاد گسترده این جنایت را با سکوت و سانسور رسانه ای درز گرفت، امروزه بدون اینکه جبهه مقاومت و رسانه های آزاده و ملل مظلوم بخواهند نقاب از چهره کریه صهیونیست ها بردارند و این وحشی گری ها را محکوم کنند خیزش خود جوش و همه جانبه ملت ها این روسیاهی را بر چهره صهیونیست ها و حامیان آن خواهد نشاند.

در این بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ضمن سپاس از تمام آزادگان در واکنش به این جنایت و امید به ادامه حرکت های مردمی و حمایت های مادی و معنوی از فلسطین آزاده، هوشیاری فلسطینی ها در اتخاذ راهبردی هوشمندانه در قبال اشغال بخشی از غزه برای تسلط به مرز های رفح با مصر را خواستار شد.

این کمیته اظهارامیدواری کرد که نه تنها ذره ای از خاک غزه به اشغال دوباره درنیاید، بلکه مقاومت در عرصه گسترده تر در کرانه باختری نیز موجبات پرچیده شدن شهرک ها را فراهم کند.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در ادامه این بیانیه یادآور شد: ملت با ایمان فلسطین با خروش همه جانبه می تواند در آستانه روز جهانی قدس که با حمایت و بزرگداشت جهانی در سال جاری برپا خواهد شد، مقدمات آزادی سراسر فلسطین و اقامه نماز جماعت در قدس به زعامت ولی امر مسلمین را فراهم کند.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین