کد خبر: ۱۹۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۰
نمایندگی های مستقر در این مراکز با ارايه شرایط فروش جدید به مشتریان در خارج از محدوده نمایندگی، می توانند به بازارشناسی و ارتباط مستقیم با مشتریان پرداخته و با نظرات و سلایق آنها بیشتر آشنا شوند.
تعدادي از نمایندگی های مجاز گروه صنعتي ایران خودرو ضمن معرفي محصولات به صورت تبلیغات محیطی، اقدام به برگزاری «نمايشگاه موقت خودرو» در مراکز تجاری پر رفت آمد در سطح کشور كرده اند.     

به گزارش ایکوپرس، اين اقدام با هدف افزايش سطح دسترسي مشتريان به اطلاعات مرتبط با محصول و همچنين سهولت در خريد محصولات گروه صنعتي ايران خودرو انجام شده است.

برمبناي اين گزارش،‌ نمایندگی های مستقر در این مراکز با ارايه شرایط فروش جدید به مشتریان در خارج از محدوده نمایندگی، می توانند به بازارشناسی و ارتباط مستقیم با مشتریان پرداخته و با نظرات و سلایق آنها بیشتر آشنا شوند.

برگزاری این نمايشگاه ها در مراکز خرید می تواند منجر به افزایش رضایت مشتریان و آشنایی مخاطبان با محصولات جدید ایران خودرو شده و از سويي ديگر کارشناسان فروش این نمایندگی ها به صورت حرفه ای خواهند توانست علاوه بر معرفی محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در زمینه بازاریابی و جذب مشتری حضور فعال تری داشته باشند.

براساس این گزارش، در حال حاضر دو نمايشگاه موقت خودرو در مرکز خرید مگامال و میلاد نور در حال فعالیت هستند.

شكل و چارچوب طراحی این نمايشگاه ها در کشور یکسان بوده و منطبق با استانداردهای تبلیغاتی ایران خودرو است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین