|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۱۹۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
جستجوی ۹ ماهه برای یافتن کودک چهار ساله گمشده خلخالی بی نتیجه ماند.
 کودک چهار ساله خلخالی «حسین اسدی» که در روز ۱۳ فروردین ماه و درست در مقابل دیدگان خانواده خود ناپدید شد، با وجود ۹ ماه از سال هنوز پیدا نشده است.

زمانی که ناپدید شدن این کودک به نیروهای امدادی و نیروی انتظامی اطلاع رسانی شد، عملیات جستجو برای پیدا کردن کودک آغاز و ۵۰۰ نفر نیروی امدادی به این منظور بسیج شدند.
 


اما ۹ ماه از سال سپری شده و به گفته فرماندار خلخال هیچ اثری از این کودک و یا حتی جسد وی در دست نیست.

فریدون بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: متاسفانه تمامی عملیات امداد و نجات یافتن این کودک تا به امروز بی نتیجه مانده است و حتی اثری از وی پیدا نکردیم.

وی افزود: با وجود اینکه تمامی گزینه های احتمالی ناپدید شدن کودک بررسی شده اما هیچ یک از احتمالات موجب نشده اثر و نشانه ای از این کودک پیدا شود.
 


فرماندار خلخال متذکر شد: در ابتدا گمان می شد به دلیل اتراق خانواده کودک در روز ۱۳ فروردین در کنار رود هروچای بتوان جسد کودک را از آب پیدا کرد اما یک ماه این رودخانه به طول ۱۵ کیلومتر توسط غواصان بررسی شد و خبری از کودک نبود.

بابایی ادامه داد: در ادامه به شعاع ۱۰ کیلومتری محل گم شدن کودک با احتمال ربایش توسط حیوانات وحشی و یا ربایش توسط کودک ربایان بررسی شد اما متاسفانه اینبار نیز نشانه ای پیدا نکردیم.

وی با ابراز تاسف از وضعیت این کودک خواستار مشارکت شهروندان در پیدا کردن این کودک شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین