|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۱۸۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
میرمجید طاهری وکیل اولیای دم روح الامینی (یکی از جان باختگان کهریزک) پیشتر در این باره گفته بود، سعید مرتضوی در این پرونده وکیل نداشت و باید خود مرتضوی به دفاع در جلسه بپردازد؛ در این پرونده از ابتدا خود مرتضوی دفاع کرد.
 سعید مرتضوی دادستان سابق تهران گفت: وقت رسیدگی دادگاه امروز در شعبه ٢٢ دادگاه تجدیدنظر به بنده و وکیلم اعلام و ابلاغ نشد.

جلسه دادگاه تجدیدنظر سعید مرتضوی مدیرعامل سابق سازمان تامین اجتماعی و دادستان سابق تهران قرار بود سه شنبه 18 مهر در دادگاه تجدیدنظر استان تهران برگزار شود که به دلیل حضور نیافتن او و ارائه گواهی پزشکی، موضوع رسیدگی به این پرونده انجام نشد.

برهمین اساس قرار شد جلسه 30 آبان ماه جلسه رسیدگی به پرونده کهریزک برگزار شود.

میرمجید طاهری وکیل اولیای دم روح الامینی (یکی از جان باختگان کهریزک) پیشتر در این باره  گفته بود، سعید مرتضوی در این پرونده وکیل نداشت و باید خود مرتضوی به دفاع در جلسه بپردازد؛ در این پرونده از ابتدا خود مرتضوی دفاع کرد.

طاهری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه پس از گذشت بیش از هشت سال، رسیدگی به پرونده ادامه دارد این پرونده به جلد 32 رسیده است و 15 هزار صفحه دارد.

امروز هم سعیدمرتضوی در جلسه تجدیدنظری که به دلیل حضورنیافتن او در تاریخ ١٨ مهر تجدید وقت شده بود، حاضر نشد.

وی در گفت و گو با ایرنا، اظهارکرد: در خصوص شکایت جدید عبدالحسین روح الامینی هیچگونه وقت رسیدگی به اینجانب و وکیل بنده ابلاغ نشده است. در مورد شکایت قبلی به شماره تلفن همراه اینجانب از طریق دفتر دادگاه تماس می گرفتند و وقت رسیدگی را اعلام می کردند و من هم به همراه وکیلم حاضر می شدم.

دادستان سابق تهران ادامه داد: اما امروز چنین اقدامی هم از سوی دفتر دادگاه به عمل نیامده است. در ضمن وکیل اینجانب آقای رضا جعفری به همراه لایحه به دادگاه مراجعه کرد اما رییس محترم دادگاه از پذیرش لایحه خودداری کرد.

مرتضوی با نتیجه گیری از سخنان خود گفت: بنابراین وقتی که وقت رسیدگی به من یا وکیلم ابلاغ نشده است در حقیقت یعنی ما به دادگاه دعوت نشده ایم و دیگر اینکه وکیلم امروز به همراه لایحه رفته بود اما او را نپذیرفتند.

وی اضافه کرد: توضیحات مفصل است اما نمی خواهم وارد جزئیات پرونده شوم چون معمولا در رسانه ها این جزئیات منعکس نمی شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین