|
|
امروز: پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۸۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
«رفتاری که گل‌محمدی در این مدت با ما داشت اگر مدیران خصوصی دیگری شاهد چنین برخوردهایی بودند تا به حال از این فوتبال رفته بودند. همه که طاقت ما را نداشتند. نباید با بخش خصوصی رفتارهای منفی شود که از سرمایه‌گذاری دلسرد شود. کاری که گل‌محمدی با ما کرد.»
 مالک باشگاه نفت‌تهران گفت: شنیده‌ام که وزیر ورزش به این نتیجه رسیده‌است که فرد جدیدی را به جای گل‌محمدی مدیرکل ورزش استان تهران کند.

 حمیدرضا جهانیان درباره آخرین وضعیت باشگاه نفت‌تهران برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به آنا گفت: «هنوز هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر حذف نفت از لیگ قهرمانان آسیا از سوی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای به باشگاه نفت داده نشده است. تنها ایرادی که از ما گرفته شده یود، ایراد شکلی بود. مبنی بر اینکه نامه تحویل مدارک ما از سازمان لیگ به فدراسیون فوتبال ارسال نشده بود.»

او در ادامه افزود: «باشگاه نفت به دنبال آن نیست که چرا ارسال نامه از سازمان لیگ به فدراسیون با مشکل فراموشی مواجه شده و کسی را هم مقصر نمی‌داند. هرچند این موضوع باعث شد تا کمیته بدوی ایراد نقص مدارک را بر باشگاه نفت وارد بداند. حالا ما اعتراض خود را به کمیته استیناف منتقل کرده‌ایم و این کمیته هم با بررسی اعتراض ما جواب نهایی را درباره مدارک آسیایی باشگاه نفت خواهد داد.»

مالک باشگاه نفت‌تهران تاکید کرد: «مدارک باشگاه نفت به مراتب از دیگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا کامل‌تر بوده و ما دیون کمتری را هم بر گردن داریم. ما در چارچوب قانون قدم برداشتیم و انتظارمان هم حمایت از بخش خصوصی است. ضمن اینکه نظر نهایی درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها برای حضور در بازی‌های قهرمانی آسیا را کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌دهد.»

وی با اشاره به صحبت‌های صریح رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر آنکه همه تلاشش را می‌کند تا امثال جهانیان در این فوتبال به مقامی نرسند، تصریح کرد: «من که کار خودم را با هیات واگذاری انجام می‌دهم و هدفم کمک به نفت تهران است. شنیده‌ام که وزیر ورزش به این نتیجه رسیده‌ که فرد جدیدی را به جای گل‌محمدی مدیرکل ورزش استان تهران کند. امیدوارم فرد جدید مدیری باشد که حامی بخش خصوصی باشد و تلاش کند برابر اصل 44 قانون اساسی در راستای سیاست‌های نظام حرکت کند تا مدیران بیشتری سرمایه‌های خود را در ورزش سرمایه‌گذاری کنند.»

جهانیان ادامه داد: «رفتاری که گل‌محمدی در این مدت با ما داشت اگر مدیران خصوصی دیگری شاهد چنین برخوردهایی بودند تا به حال از این فوتبال رفته بودند. همه که طاقت ما را نداشتند. نباید با بخش خصوصی رفتارهای منفی شود که از سرمایه‌گذاری دلسرد شود. کاری که گل‌محمدی با ما کرد.»

او درباره اینکه چرا نسبت به پرداخت بدهی‌های معوقه باشگاه نفت‌تهران گامی برنداشته است، اظهارکرد: «بدهی‌های معوقه‌ای که باید پرداخت شود بر عهده باشگاه نفت است و مالکیت هنوز به طور رسمی به ما واگذار نشده است. هر زمانی که این واگذاری صورت گرفت ما مذاکرات جدی با طلبکارها خواهیم داشت و نسبت به پرداخت بدهی‌های گام‌های اساسی برمی‌داریم تا کلیه تعهدات اجرایی شود. اگر ما بدهی‌ها را دادیم و مالکیت نهایی باشگاه را در اختیار نگرفتیم چه کسی هزینه‌هایی که کردیم را پس می‌‌دهد. نمی‌خواهیم تجربه تلخ سایپا و استان البرز برای ما رخ بدهد. امیدوارم اداره کل ورزش تهران کار واگذاری را نهایی کند تا ما هم بدهی‌ها را بدهیم.»

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین