|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۹
کد خبر: ۱۸۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۰
پرسپولیس شانس بالایی دارد که هر چهار بازی قبل از فینال جام حذفی‌اش را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. تا حالا که سه‌تای آن قطعی شده است.
 پرسپولیس شانس بالایی دارد که هر چهار بازی قبل از فینال جام حذفی‌اش را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. تا حالا که سه‌تای آن قطعی شده است.

پرسپولیس و استقلال هر کدام در جام حذفی به نوعی خوش شانس بودند. قرعه‌های جام حذفی به کام جفت تیم‌های تهرانی بود. استقلال که در سه دیدار جام حذفی با سه تیم لیگ یکی بازی کرد. تیم منصوریان موفق به حذف گلگهرسیرجان شد. هدایت تیم به شفر رسید و این تیم در آزادی، نساجی را شکست داد. حالا هم طبق قرعه باید با ایرانجوان بوشهر بازی کنند. اگر استقلال با برد ایرانجوان به نیمه‌نهایی برسد که احتمال‌اش هم زیاد است، نخستین تیم تاریخ جام حذفی لقب می‌گیرد که بدون بازی با تیمی از لیگ برتر، راهی چهارتای برتر این تورنمنت می‌شود.

در آن سمت فضا برای بالا رفتن پرسپولیس هم به نوعی دیگر مهیا شده است. پرسپولیس در اولین بازی میزبان بود و در آزادی با نفت تهران بازی کرد. با حذف نفت، بادران حریف بعدی پرسپولیس است. مسابقه با نماینده دیگری از فوتبال تهران که پذیرفته‌اند بازی‌شان با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شود. قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی هم برگزار شده است. طبق قرعه، برنده دیدار پرسپولیس و بادران باید از نفت آبادان میزبانی کنند. یعنی پرسپولیس در صورت برد بادران، سومین دیدار جام حذفی‌اش هم باید در ورزشگاه آزادی برگزار کند. اما شرایط بعد از آن چطور است؟ پرسپولیس شانس زیادی دارد که در مرحله ماقبل از فینال هم در آزادی به میدان برود. پرسپولیس در آن مرحله باید با یکی از این تیم‌ها بازی کند. برنده استقلال-ایرانجوان، برنده خونه‌به‌خونه-گسترش‌فولاد، برنده استقلال خوزستان- تراکتورسازی.

استقلال در دیداری که میزبان تیم لیگ یکی ایرانجوان است، احتمالا برنده مسابقه هم می‌شود. در این صورت دربی فارغ از هر قرعه‌کشی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. در صورتی که پرسپولیس به برنده دیدار خونه‌به‌خونه و گسترش‌فولاد بخورد تکلیف چیست؟ در صورتی که خونه‌به‌خونه برنده بازی باشد، با توجه به دو میزبانی متوالی بابلی‌ها، آن‌ها در مرحله بعد قطعا مهمان هستند و پرسپولیس می‌تواند در ورزشگاه آزادی بازی کند. اما اگر برنده بازی گسترش‌فولاد باشد، پرسپولیس باید در تبریز به مصاف این تیم برود. یعنی پرسپولیس در این بازی هم شانس پنجاه درصدی برای میزبانی دارد. همین شانس برای دیدار استقلال‌خوزستان و تراکتورسازی هم تکرار می‌شود. با این اوصاف پرسپولیس شانس زیادی دارد که هر چهار بازی‌اش تا قبل از فینال را در ورزشگاه آزادی برگزار کند. اتفاقی که می‌تواند مسیر را برای کسب اولین جام حذفی برانکو در ایران خیلی هموار کند.

منبع : نود
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین