|
|
امروز: شنبه ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۱۸۵۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
نیره پیروزبخت ، ظهر امروز با حضور در موسسه اطلاعات پس از دیدار با سید محمود دعایی، بخش صحافی جلد سخت کتاب را افتتاح کرد.
 نیره پیروزبخت ، ظهر امروز با حضور در موسسه اطلاعات پس از دیدار با سید محمود دعایی، بخش صحافی جلد سخت کتاب را افتتاح کرد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در این مراسم گفت: موسسه اطلاعات یکی از موسسات قدیمی و معتبر مطبوعاتی است که تاریخ تاسیس آن با تاریخ تاسیس سازمان ملی استاندارد( 1304) همزمان است و این دو موسسه تاریخی دیرینه و مشترکاتی برای همکاری دارند می توانند در حوزه های رسانه و استاندارد همکاری داشته باشند.

پیروزبخت با تمجید از شخصیت فرهنگی رئیس مؤسسه اطلاعات گفت: آقا دعایی شخصیتی متواضع و فرهنگی است که در چهار دهه گذشته تمام توان خود را وقف جمهوری اسلامی ایران کرده است.

به گزارش دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل: حجت الاسلام دعایی، مدیر مسئول روزنامه اطلاعات و معاونان و مدیران بخش های مختلف موسسه اطلاعات با استقبال از رییس سازمان ملی استاندارد ایران ایشان را در جریان این بازدید همراهی کردند.

در این بازدید ، رییس سازمان ملی استاندارد ایران از بخش های مختلف موسسه اطلاعات از جمله بخش چاپ رول،  چاپ مسطح،  صحافی چسب گرم،  آماده سازی پیش از چاپ و آرشیو دیدن کرد.

در ادامه این دیدار بخش صحافی جلد سخت کتاب با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد افتتاح شد و پیروز بخت پاسخگوی سئوالات خبرنگاران این موسسه مطبوعاتی بود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین