|
|
امروز: يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۵
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار هواشناسی با بیان اینکه وزش باد با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت را حدود یک ساعت گذشته از طریق شبکه‌های تلویزیونی و همچنین به ستاد حوادث کشور اعلام کرده بود، گفت: فردا نیز احتمال وزش باد و البته رگبار و رعد و برق در پایتخت وجود دارد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس با بیان اینکه سازمان هواشناسی حدود یک ساعت قبل وزش شدید باد و طوفان را از طریق شبکه‌های تلویزیونی و همچنین با ستاد حوادث کشور اطلاع داده بود، اظهار داشت: امیدواریم طوفان امروز خساراتی را به دنبال نداشته باشد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار هواشناسی با بیان اینکه سرعت وزش باد در پایتخت 80 کیلومتر در ساعت تخمین زده می‌شود، افزود: در ادامه با رگبار و رعد و برق پراکنده مواجه خواهیم بود، به طوری که هم‌اکنون در فرودگاه مهرآباد نیز بارش رگباری آغاز شده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا شدت وزش باد از شرایط کنونی فراتر می‌رود، بیان داشت: وزش شدید باد تا نیم ساعت دیگر به پایان می‌رسد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی طوفان و گرد و غبار توسط رادارها به سختی صورت می‌گیرد، البته پیش‌بینی می‌شود فردا نیز تهران طوفانی باشد.

وظیفه خاطرنشان کرد: وزش باد و گرد و غبار از غرب کشور به تهران رسیده است، ضمن آنکه قزوین و البرز نیز ساعاتی پیش با چنین شرایطی روبرو بودند که هم‌اکنون طوفان در این مناطق برطرف شده است.

منبع: فارس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین