|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۸۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
از غـــــــروب سه‌شنبه 4 مهر، صدای عزاداران به گوش می‌رسید. منطقه «هوره» نیز این روزها بسیارشلوغ است. هوا تاریک شده بود اما بچه‌ها مثل بزرگترها، قصد رفتن به خانه را نداشتند. ساعت 7 بود که «ملیکا» ی 8 ساله نیز پس از انجام دادن تکالیف مدرسه، برای بازی با دوستانش به کوچه آمد.
ایران نوشت: کشف جسد دختر 8 ساله در ساختمان متروکه‌ای واقع در منطقه «هوره» درشهرستان هفتگل استان خوزستان، پلیس را در برابر معمای پیچیده یک جنایت قرار داده است.

 از غـــــــروب  سه‌شنبه 4 مهر، صدای عزاداران به گوش می‌رسید. منطقه «هوره» نیز این روزها بسیارشلوغ است. هوا تاریک شده بود اما بچه‌ها مثل بزرگترها، قصد رفتن به خانه را نداشتند. ساعت 7 بود که «ملیکا» ی 8 ساله نیز پس از انجام دادن تکالیف مدرسه، برای بازی با دوستانش به کوچه آمد.

صدای بلندگوها آنقدر بلند بود که صدا به صدا نمی‌رسید. بچه‌ها پس از ساعتی بازی به خانه هایشان رفتند اما «ملیکا» هرگز به خانه بازنگشت. ساعت‌ها گذشته بود که پدربزرگ و مادر بزرگ دخترک نگران شدند. سابقه نداشت نوه‌شان تا دیر وقت بیرون بماند. پدربزرگ برای پیدا کردن ملیکا همه کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف را به دقت جست‌ و‌ جوکرد و سراغ او را از همبازی‌هایش هم گرفت،اما انگار او قطره‌ای آب شده و در زمین فرورفته بود.

به همین خاطرمرد میانسال سراسیمه نزد پلیس رفت و گم شدن نوه‌اش را گزارش داد. با توجه به حساسیت موضوع، عملیات جست و جو بسرعت آغاز شد و سرانجام در میان بهت و ناباوری همگان، پیکر بی‌جان دخترک 8 ساله ساعت 23 و 45 دقیقه در 100 متری خانه پدربزرگ مادری و در ساختمانی مخروبه و متروک پیدا شد.

اسحاق مرادی، فرماندار شهرستان «هفتگل» گفت: «جسد دختر بچه در یک اتاق شش متری در ساختمان مخروبه زیر خاک دفن شده بود. تحقیقات مقدماتی نشان می‌دهد پدر و مادر ملیکا طلاق گرفته‌ و این کودک در منزل پدربزرگ مادری‌اش زندگی می‌کرده است. از جسد نمونه‌برداری شده و موضوع تجاوز به کودک نیز در دست بررسی قرار دارد، اما نمی‌توان در حال حاضر اظهارنظری در این باره داشت. پس از انجام بررسی‌های مقدماتی با هماهنگی فرمانده انتظامی شهرستان، دادگستری و دادستان هفتگل و پزشکی قانونی جسد، به سردخانه انتقال یافت، هنوز انگیزه عامل یا عاملان این جنایت مشخص نیست و تحقیقات برای افشای رازاین جنایت هولناک ادامه دارد.»

موضوع تجاوز شایعه است

حجت‌الاسلام والمسلمین مرعشی، دادستان شهرستان هفتگل نیز ضمن ابراز تأسف از حادثه تلخ قتل ملیکا گفت: «تحقیقات درباره این جنایت از لحظه دریــــــــــــــــــــــافت خبر در حال انجام است و یک تیم حرفه‌ای از پلیس آگاهی استان با همکاری پلیس هفتگل در حال بررسی موضوع هستند. درتحقیقات مقدماتی، علت مرگ خفگی تشخیص داده شده و تجاوزی نیز صورت نگرفته است. جسد این دختر خردسال در حالی در ساختمان مخروبه پیدا شده است که دست‌هایش از خاک بیرون مانده بود. از شهروندان هم تقاضا می‌کنیم به شایعات توجه نکنند و اجازه دهند تحقیقات پلیس به سرانجام برسد. تاکنون هیچ مظنونی بازداشت نشده اما از چندین نفر مطلع در این زمینه تحقیق کرده‌ایم.»

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین