|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۱۷۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
در آن موقع اقدام شد که پس از آغاز به کار رسمی شورا این کار انجام شود و امیدواریم هرچه سریع‌تر این امر محقق شود تا اعضا از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شوند.
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش تاکید کرد: هرچه زودتر باید نامه‌ای برای ملاقات اعضای شورا، شهردار تهران به همراه مدیران شهری با مقام معظم رهبری نوشته شود تا این امر هرچه زودتر محقق شود.

 محمد سالاری در سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در تذکری گفت: در جلساتی که پیش از آغاز به کار رسمی شورا داشتیم، مقرر شده بود که دیداری با مقام معظم رهبری داشته باشیم لذا درخواست می‌کنم هیات رییسه نامه‌ای برای ملاقات اعضای شورا به همراه شهردار تهران و مدیرانش برای ملاقات حضوری با رهبر معظم انقلاب بنویسند تا در همین روزهای نخست بتوانیم از منویات ایشان در پیشبرد امور استفاده کنیم.

وی با اشاره به تبریک رییس جمهوری به شهردار تهران به مناسبت آغاز به کار خود در شهرداری تهران گفت: در آغازین ساعات کار شهردار تهران، نامه‌ای توسط رییس جمهور نوشته شد که چنین چیزی سابقه نداشته که رییس جمهور مراتب تبریک خود را اینگونه با صمیمیت اعلام کند. بی‌تردید پاسخ آقای نجفی می‌تواند فرصتی برای تعامل اعضای شورا و شهردار با دولت برای خدمت‌رسانی بهتر به شهر تهران باشد.

در ادامه سیدابراهیم امینی نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش نیز با اشاره به اینکه قبل از آغاز به کار شروع رسمی شورا، مرتضی الویری که ریاست موقت شورا را برعهده داشت، برای تعیین وقت دیدار حضوری با مقام معظم رهبری اقدام کرده است، افزود: در آن موقع اقدام شد که پس از آغاز به کار رسمی شورا این کار انجام شود و امیدواریم هرچه سریع‌تر این امر محقق شود تا اعضا از رهنمودهای ایشان بهره‌مند شوند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش افزود: همکاری دولت ملی و محلی که سال‌های زیادی است خلاء آن در جامعه احساس می‌شد در این دوره و به برکت حضور مردم در انتخابات محقق شده که باید این فرصت همگرایی دولت ملی و محلی غنیمت شمرده شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین