|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۱۷۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ در تهران، خواننده است.
 حمید صفت متولد ۱۸ مرداد ۱۳۷۲ در تهران، خواننده است.

او یک دهه هفتادی که خیلی زود معروف شد، چهره ای متفاوت که فعالیت اش زیرزمینی و غیرمجاز است اما هوادارانش زیادن، می گوید من یاغی ام اما احمق نیستم !

حمید صفت فعالیت خود را از دوران راهنمایی به همراه دوستش علی رهرو شروع به ساخت موزیک رپ زیرزمینی کرد الگویش را افرادی مثل امینم و ۵۰سنت معرفی میکند، اولین آهنگش موزیکی بنام خیابانی ها بود.

صفت می گوید سبک رپ بیشتر به روحیه زندگی ام میخورد و بهتر میتونستم خودمو تخلیه کنم.

القاب و گروه زد و بند
لقب حمید در ابتدا حمید ابتکار بود اما بعدها ترجیخ داد همون اسم و فامیلی اش باشد، او پس از مدتی فعالیت گروه زد و بند رو بنا نهاد و شروه به ساخت اهنگ های گروهی کرد.

یاغی هستم …
می گوید بچه یاغی هستم، یاغی را چریکی بودن می داند و از بچگی شر بود و تو کار حد و مرز ندارد ولی می گوید احمق نیستم و در کنارش سیاست دارم و حرفم را توسط مردم به کرسی می نشونم !

الگو: چمران!
حمید صفت می گوید چمران از آدم هایی هست که درس می گیریم ازشون ! و بشتر علاقمند به چریکی بودن اش است و موزیک ویدیویی رو نیز در استایل دکتر چمران بصورت چریکی منتشر داده است.

به بازیگری و کارگردانی علاقه دارد، تمایل دارد یک فیلم کوتاه بسازد و فعالیتی هم در حوزه طراحی لباس دارد.

درآمد و ازدواج
فعلا مجرد است و با خانواده زندگی می‌کند، برای گذران زندگی تکست نوشته و فروخته ست، البته دوست دارد ازدواج کند و صاحب فرزند پسر شود.

رپ و پاپ و مهاجرت و ریش
می گوید اگر بهش فشار بیارن و مجبور شود از ایران می رود، اعتقاد دارد اگر رپ مجوز کنسرت بگیرید پاپ خوان ها تعطیل می شوند، مدل ریشش رو می گوید با برنامه بود و الان تو جامعه مد شده است !

من حرفم مشخصه، جواز حرفم رو تغییر می ده.
من اگه می خواستم حرفمو تغییر بدم اصلا نمی گفتم من حاضر نیستم شعرم رو ادیت کنم ولی طبیعتا کسانی که برای این کارها مجوز صادر می کنند برای خودشون قواعدی دارند.

چرا تو ایران موندی؟
حمید صفت می گوید: ملیتم رو دوست دارم. من اینجا دنیا اومدم برای اینکار. اگه بیرونم کنن می رم. اگه بگن کار نکن می رم. من دغدغم از همه چیز برام مهم تره. ولی دوست دارم توی مملکت خودم حرف هام رو بزنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین