|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۲
کد خبر: ۱۷۴۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
اظهارات یک نماینده مخالف بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت با واکنش عجیب رئیس مجلس مواجه شد.
 اظهارات یک نماینده مخالف بیژن زنگنه وزیر پیشنهادی نفت با واکنش عجیب رئیس مجلس مواجه شد.
 
در جلسه علنی نوبت عصر امروز مجلس شورای اسلامی و هنگامی که برنامه ها سوابق و صلاحیت بیژن نامدار زنگنه وزیر پیشنهادی نفت در دستور کار قرار داشت، هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک و نایب رئیس اول کمیسیون انرژی به عنوان مخالفت زنگنه صحبت کرد و در بخشی از سخنان خود، از نمایندگان بازمانده از ورود مجدد به مجلس یاد کرد که در مدیریت های کلان وزارت نفت بکار گرفته می شوند و از آن با عنوان «استخدام نمایندگان مجلس» یاد کرد.

خادمی با بیان این نکته، خطاب به زنگنه وزیر پیشنهادی نفت گفت: اگر رای آوردید که  می آورید، نمایندگان مجلس را دیگر استخدام نکنید؛ بگذارید آنها به رسالت اصلی‌شان که دفاع از حقوق این مردم محروم است، مشغول باشند.

پس از پایان وقت نطق خادمی و در حالی که لاریجانی برخلاف روال معمول مدام به وی اعلام می کرد که وقت او تمام شده است، خطاب به این نماینده گفت: این حرف شما که گفتید نمایندگان مجلس را استخدام نکنند، توهین به مجلس است.

خادمی در پاسخ به لاریجانی گفت: من گفتم «نمایندگان بازمانده از مجلس»، اما لاریجانی با قطع کردن مجدد سخنان خادمی گفت: نمایندگان مجلس یعنی همین هایی که اینجا نشسته اند. بنابراین شما باید بگویید نامزدهای مجلس!

این اظهارات خادمی و واکنش لاریجانی در حالی مطرح می‌شود که از جمله نمایندگان دوره قبل مجلس که پس از بازماندن از مجلس دهم در مجموعه وزارت نفت بکار گرفته شده اند،
 
می‌توان به این افراد اشاره کرد؛ سیدشریف حسینی نماینده سابق اهواز و مدیرکل فعلی حسابرسی و امور مجامع وزارت نفت، سیدموید حسینی صدر نماینده سابق خوی و مشاور فعلی وزیر، امیرعباس سلطانی نماینده سابق بروجن و عضو فعلی هیات مدیره نفت فلات قاره، علی مروی نماینده سابق نیشابور و رئیس فعلی هیات مدیره پتروپارس و سیدسعید حیدری طیبنماینده فعلی وزیر در هیات مرکزی گزینش.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین