|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۶
کد خبر: ۱۷۳۴۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من اعتراضی به داور نداشتم و اعتراض من نسبت به عملکرد نیمکت استقلال خوزستان بود.
 سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: من اعتراضی به داور نداشتم و اعتراض من نسبت به عملکرد نیمکت استقلال خوزستان بود.

علی دایی در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان، اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت های زیادی به دست آوردیم. استقلال خوزستان بیشتر زیر توپ می زد.

وی افزود: ما موفق شدیم دو موقعیت‌مان را به گل تبدیل کنیم و در ادامه نیز استقلال به یک گل رسید. در ادامه نیز بازی را به خوبی کنترل کردیم و توانستیم به پیروزی برسیم. من به بازیکنانم که در این گرمی هوا بازی کردند، خسته نباشید می گویم.

سرمربی تیم فوتبال ساپیا گفت: در تیم مان تغییراتی داشته‌ایم و برای هماهنگی نیاز به زمان داریم و باید نقاط ضعف مان را در تمرینات برطرف کنیم. من به تمام بازیکنانم ایمان و اعتقاد دارم و مطمئن هستم که خیلی بهتر از این می شویم. تلاش ما این است که بازی به بازی بهتر شویم.

وی بیان کرد: دو بازی گذشته استقلال خوزستان را آنالیز و روی نقاط ضعف این تیم کار کرده بودیم و بازیکنانم توانستند هر آن چه از آن ها خواسته بودیم را در زمین اجرا کنند.

به گزارش ایسنا،دایی درباره اعتراض به داوری هم گفت: من به داور اعتراض نداشتم و اعتراض من نسبت به عملکرد نیمکت استقلال خوزستان و سرپرست این تیم بود.

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره اخراج حاج صفی و شجاعی به خاطر بازی برابر نماینده رژیم صهیونیستی، چیست؟ گفت: من در جریان نیستم و این سوال را باید از مسوولان فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش بپرسید.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین