|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۶۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره خودش را قربانی می کرد تا نظام و انقلاب قربانی نشود خاطرنشان کرد: مرحوم هاشمی معلم و آموزگار صبوری، شجاعت و شخصیت بزرگواری بود که به همه مردم ایران درس وفاداری داد.
 رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان گفت : انتخابات 96 یکی از بزرگترین انتخابات کشور بود و مردم در این انتخابات به ماندگاری اخلاق و اندیشه، تعادل و استمرار راه اصلاحات رای دادند.

محمد صادق خرازی عصر جمعه در همایش امتداد امید، ندای تغییر در کرمان افزود: در اردیبهشت 96 مردم ایران آگاهانه و با دانایی کامل در صحنه سیاسی حضور پیدا کرده و رای دادند و من معتقدم در شرایط کنونی، رمز پیروزی دولت بزرگداشت گذشتگان و توجه به کرامت ایرانیان و نگرانی برای فردای این سرزمین است.

وی گفت: پیام انتخابات 96 این بود که مردم دولتی جوان، با اهدافی بلند و با انگیزه می خواهند تا بتواند مشکلات این سرزمین و مردم را رفع کند.

وی ادامه داد: باید به این نکته برسیم که آحاد ملت ایران می توانند امنیت، پیشرفت، توسعه، شکوه و عظمت این سرزمین را به وجود آورند و یقین داشته باشیم که هیچ کشوری پیشرفت را در سینی نقره ای به ما اهدا نخواهد کرد.

به گفته خرازی عصر هویت ایران هزاران سال قدمت دارد و اگر کسی بخواهد این عصر تاریخی ایران را در بستن تاریخ محدود کند به همه دوره های تاریخ این سرزمین و مردم آن ظلم کرده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران با هویت هستند اظهار کرد: سال های متمادی هویت مردم دست مایه بسیاری از نابردباری ها و نابرابری ها شده بود و روزگار سخت و دشواری را تحمل کرده بودند اما به برکت انقلاب اسلامی هویت تاریخی که سرکوب و فراموش شده بود احیا شد.

خرازی عنوان کرد: در درون این انقلاب وقتی هویت مردان آزاد و سربدار خود مورد تعدی و تجاوز کسانی گرفته بود که ایمان مردم را به سرقت برده بودند و به نام دین دکان داری شروع کرده و دین مردم را می ستاندند، این هویت مجددا به بلوغ خودش می رسد و در درون خود یک تصفیه بزرگی شروع می کند.

خرازی گفت: مردم کنگره خود را با حضور میلیون ها انسان جشن می گیرند و آنچه در این سال ها به برکت مردم در بستر تحولات اجتماعی تجلی پیدا کرده، کنگره 40 میلیونی حضور مردم در پای صندوق های رای بود که به معنای بازگشت هویت و استیفای هویت ملت ایران بوده است.
وی خاطرنشان کرد: این حضور همچنین به معنای مبارزه با جهل و احیای استقلال آزادی با شعارهای بنیادی که در متن انقلاب کبیر اسلام در ایران رقم خورد بود.

وی بیان کرد: معتقدم با تحولات بزرگ مردم در سال های 92 و 96 بلوغ آشکار و بنیادینی در ایران شکل گرفت.

وی همچنین گفت: کرمان زادگاه مردان بزرگی در تاریخ است و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از مردان نقطه عطف تاریخ جمهوری اسلامی است که همواره خون و دل می خورد اما مدارا می کرد تا چارچوب نظام آسیبی نبیند.

رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره خودش را قربانی می کرد تا نظام و انقلاب قربانی نشود خاطرنشان کرد: مرحوم هاشمی معلم و آموزگار صبوری، شجاعت و شخصیت بزرگواری بود که به همه مردم ایران درس وفاداری داد.

وی با اشاره به دیدار خود با سردار سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی وقتی از کویر و استان کرمان حرف می زد تمام وجود ایشان را احساسات فرا گرفته بود و گاهی اشکهایش را پاک می کرد.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین