|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۶۸۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
متهم نزد بازپرس پرونده نيز به بزه ارتكابي اعتراف كرد و گفت: از زمانی که ما با هم در ارتباط بودیم من برای اینکه شاکی به رابطه اش با من ادامه دهد چاره ای جز تهیه فیلم نداشتم.
«خبرجنوب» نوشت: جوانی که با تهیه فیلم مستهجن و تهدید به انتشار آن اقدام به اخاذی و تهدید دختران می کرد راهی زندان شد.

رسیدگی به این پرونده پیچیده هنگامی آغاز شد که دختر جواني به دادسراي شیراز رفت و از فردي که از او قصد انتقام جويي داشت، شکایت کرد.

شاکی در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل، از سوي چند نفر از بستگانم باخبر شدم كه فردي از من فيلم مستهجن تهيه كرده و با اين اقدام قصد آبروريزي دارد. من نمي دانم چه كسي اين كار را انجام داده است.

شاکی ادامه داد: پس از بررسی موضوع متوجه شدم از من در شرايط نامناسبي فیلمبرداری شده است پس از مدتي تلفن های پیدرپی از سوی فردي ناشناس آغاز شد. به دنبال تماس هاي اين فرد ناشناس براي اينكه موضوع لو نرود چاره اي جز سكوت نداشتم. هر روز تماس ها بيشتر مي شد تا جايي كه يك روز فردي تماس گرفت و مدعي شد كه قصد تكثير آن فيلم را دارد.

با توجه به حساسيت موضوع، ماموران جستوجوی ویژهای را برای يافتن مرد اخاذ آغاز کردند تا اینکه در تحقيقات انجام شده از شاكي مشخص شد كه اين فيلم در منزلي از او تهيه شده است از اين رو تحقيقات پيرامون اين موضوع متمركز شد و سرنخ هايي
به دست آمد.

در ادامه تحقيقات، فاش شد كه روزي كه از شاكي فيلم مستهجن تهيه شده به منزل يك نفر رفته و در آنجا از نامبرده فيلم غيراخلاقي تهيه شده و متهم با اين فيلم و تهديد به اينكه فيلم را به افراد خانواده شاكي نشان مي دهد او را مجبور به حق السكوت كرده است.
با توجه به مطرح شدن این موضوع، ماموران با اقدامات گسترده دریافتند که این فرد با وعده ازدواج زنان را فریب داده و پس از برقراری ارتباط با آنها و تهیه فیلم دست به اخاذی زده است.

به این ترتیب ماموران با کسب مجوز قضائی به محل زندگي متهم اعزام شده و در یک عملیات ضربتی موفق به رديابي متهم در پرونده شدند در نتيجه ماموران وي را دستگیر كردند.

در بازرسي هاي انجام شده از منزل متهم يك دوربين مدار بسته فعال نيز كشف شد از اين رو احتمال داده شد كه شاكي بدون اطلاع از اينكه در اين منزل دوربين فعال است به آنجا رفته است. پس از آن متهم براي تحقیقات بازداشت شد.

متهم در بازجويي هاي اوليه به بزه ارتكابي اعتراف كرد پس از آن براي تكميل تحقيقات به دادسرا منتقل شد.
در ادامه تحقيقات سرنخ هاي ديگري نيز به دست آمد و مشخص شد كه شاکی مدتی قبل با این متهم آشنا شده و از آن زمان با هم در ارتباط بوده اند.

متهم نزد بازپرس پرونده نيز به بزه ارتكابي اعتراف كرد و گفت: از زمانی که ما با هم در ارتباط بودیم من برای اینکه شاکی به رابطه اش با من ادامه دهد چاره ای جز تهیه فیلم نداشتم.

وي ادامه داد: در اين مدت تمام نقشه هايم درست پيش رفت تا جايي كه از او فيلمي تهيه كردم اما مدتی قبل مدعی شد که دیگر قصد ادامه رابطه ندارد من هم ناراحت شدم. طي تماس هاي تلفني تهديدش كردم كه فيلم را در اختيار خانواده اش قرار مي دهم.

او ابتدا اين موضوع را باور نكرد به همين دليل از روي فيلم يك سي دي رايت كرده و تهديد كردم كه فيلم را در شهر منتشر خواهم كرد. در ادامه مشخص شد که وی تحت عنوان هاي مختلف خود را به دختران جوان معرفي و با دادن وعده هاي گوناگون و ارتباط با شاكيان با تهيه فيلم و عكس، آنها را نسبت به انتشار تصاوير تهديد و سپس اخاذي کرده است. گفتنی است این پرونده هم اکنون در دست بررسی است.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین