|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۶۸۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶
سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: استفاده از پیک‌نیکی برای پخت‌وپز در بالکن منجر به آتش‌سوزی یک منزل مسکونی و محبوس و مصدوم شدن دو خانم جوان شد.
 سخنگوی آتش‌نشانی تهران گفت: استفاده از پیک‌نیکی برای پخت‌وپز در بالکن منجر به آتش‌سوزی یک منزل مسکونی و محبوس و مصدوم شدن دو خانم جوان شد.

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی در خیابان نبرد درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 16:20 امروز آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان نبرد، تقاطع پاسدار گمنام به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی بود، در طبقه چهارم در یک واحد 65 متری آتش از قسمت بالکن آغاز شده و در حال سرایت به سایر بخشها بود همچنین بر اثر حادثه دود شدیدی واحد را فرا گرفته و دو خانم جوان داخل منزل محبوس شده بودند.

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش افراد محبوس شده که دچار دودگرفتگی شده بودند را از ساختمان خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند همچنین در ادامه عملیات آتش کاملاً خاموش، اطفا و محل حادثه پس از ایمن‌سازی کامل به ساکنان تحویل داده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران درباره علت حادثه خاطرنشان کرد: بررسی اولیه درباره این حادثه حاکی از آن بود که استفاده از پیک‌نیکی در بالکن برای پخت‌وپز باعث بروز حادثه شده است.
منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین