|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۲:۴۴
کد خبر: ۱۶۲۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
این حق قانونی کاندیداهای انتخابات شوراست که قانونگذار آن را پیش‌بینی کرده است که امیدواریم حق ما داده شود.
عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: اعضای لیست خدمت اعتراض خود را به هیات نظارت استان تهران ارائه کردند.

ابوالفضل قناعتی  با بیان اینکه هیات نظارت شهر تهران بدون آنکه به شکایت اعضای لیست خدمت که شمارش ۱۰ درصد از صندوق های رای بود توجه کند، روز گذشته صحت انتخابات تهران را تایید کرده گفت: بر اساس قانون اگر کاندیداها باز هم اعتراض داشته باشند دو روز مهلت دارند که شکایت خود را به هیات نظارت استان تهران ارائه کنند که امروز ما این شکایت را به شورای استان ارسال کردیم. امیدواریم این حق قانونی ما که باز کردن ۱۰ درصد صندوق‌هاست، اجرایی شود.

وی ادامه داد: این حق قانونی کاندیداهای انتخابات شوراست که قانونگذار آن را پیش‌بینی کرده است که امیدواریم حق ما داده شود.

قناعتی در پاسخ به پرسش دیگری در خصوص آخرین وضعیت لایحه کرایه های حمل و نقل عمومی در سال ۹۶ گفت: در دیداری که با یکی از مدیران فرمانداری داشتم نتیجه این لایحه را پرس و جو کردم که اعلام شد تا قبل از ۱۵ خردادماه این لایحه تعیین تکلیف می شود.

به گفته قناعتی، وزارت کشور مصوبه شورا را به فرمانداری اعلام کرده است و به زودی در این خصوص اطلاع رسانی می شود. نرخ های اعلام شده از سوی فرمانداری کمی با مصوبه شورا متفاوت است و کاهش پیدا کرده، امیدواریم تا پایان خردادماه این مصوبه اجرایی شود.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین