|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۵۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳
نماینده مردم تهران در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: نشاط اجتماعی با شعار محقق نمی‌شود.
 نماینده مردم تهران در دوره هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: نشاط اجتماعی با شعار محقق نمی‌شود.

به گزارش ایسنا؛ بیژن نوباوه، در نشست «میزان انقلابی‌گری» در دانشگاه فرهنگ و هنر آمل، اظهار داشت: کشور در فضایی قرار دارد که خود باید برای زندگی در این مقطع زمانی تصمیم بگیریم. امروز وقتی صحبت از انتخابات می‌شود باید دانست کشور در چه فضایی قرار دارد. 38 سال از انقلاب اسلامی گذشته است و 35 انتخابات برگزار شده که این بی‌سابقه است.

وی تصریح کرد: این ملت به جایی رسید تا آینده خود را از طریق انتخابات رقم بزند که بزرگترین پیروزی برای ملت ایران اسلامی است. اساس برگزاری انتخابات در کشور موضوعیت دارد. دنیا شعار دموکراسی می‌دهد اما بیان می‌کند در انتخابات ایران شرکت نکنید که این تعارض غرب برای خود علتی دارد و دموکراسی که آن‌ها می خواهند تا زمانی است که منافعش برای آنان باشد.

وی افزود: ایران اسلامی رتبه 17 علمی دنیا را دارد که این امر نشان از قدرت فراوان کشور است و جنگ غرب با کشورمان نیز به این حاکمیت فکری مربوط می‌شود.

این نماینده سابق مجلس با اشاره به این‌که «ایجاد انحراف در هدف اصلی انقلاب از سوی دشمن انجام می‌شود که می خواهند اهداف و خواسته‌های خود را محقق کنند» دشمن به دنبال این است که تفکرات آمریکایی را در کشورمان گسترش دهد تا ایجاد تمایل نسبت به آنان صورت گیرد.

وی با اشاره به این‌که «رهبری توجه به بهره گیری از ظرفیت های درونی دارند که باید نسبت به آن اهتمام شایسته‌ای داشت»، گفت: تولیدات داخلی در کشور خوب است اما به گونه‌ای بر افکارمان القا کردند تا فکر کنیم ساخته‌های کشورهای غربی از بهترین‌هاست. فرهنگ غلطی در کشور ایجاد کردند که باید از فرهنگ تنبلی خارج شده و برای کار و تلاش گام‌های شایسته‌ای برداشت.

نماینده ادوار مجلس افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی به مفهوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور است تا خود تولید داشته باشیم که دستاوردهای ارزنده ای در آن قرار دارد.

وی با بیان این‌که «نشاط اجتماعی با شعار محقق نمی‌شود»، گفت: نیاز است شرایط ازدواج و اشتغال در کشور فراهم باشد که باید به این سمت حرکت کرد. فرهنگ غلط در کشورمان سبب شده است تا سن ازدواج افزایش یابد و این‌ها جنگ فرهنگی است که ضرورت دارد دقت و توجه شایسته ای نسبت به آن صورت گیرد. هر فردی خدمت کند ماندگار می‌شود. خط قرمز کشور انقلابی‌گری و غیر انقلابی گری است که جامعه باید واقعیات را درک کند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین