کد خبر: ۱۵۸۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
براساس آمار منتشر شده ازسوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما، میزان بیننده اولین مناظره زنده در سطح ملی بیش از 60 درصد بوده است.
 پس از برگزاری نخستین مناظره تلویزیونی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، که در روز جمعه 8 اردیبهشت ماه از تلویزیون پخش شد، مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی از میزان قابل توجه مخاطبان این برنامه خبر داد.

 براساس آمار منتشر شده ازسوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما، میزان بیننده اولین مناظره زنده در سطح ملی بیش از 60 درصد بوده است.

 همچنین نظرسنجی‌های این مرکز که در تاریخ 10 اردیبهشت‌‌ماه در تهران و 32 مرکز استان انجام شده، گویای این واقعیت است که در فاصله قبل و پس از برگزاری اولین دور مناظرات انتخابات ریاست جمهوری (6 تا 10 اردیبهشت‌) میزان مراجعه مردم به شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی برای کسب اطلاع از اخبار و رویدادهای مربوط به انتخابات از 67.2 درصد به 74.8 درصد رسیده، که این حجم استقبال و مراجعه در دو سال گذشته بی‌سابقه بوده است.

گفتنی است در همین فاصله زمانی، میزان اقبال عموم به شبکه‌های اجتماعی با کاهش همراه بوده و از 23.4 به 21.1 درصد رسیده است.

منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین