|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۱
کد خبر: ۱۵۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
در شرایطی که درباره حضور یک مربی جدید روی نیمکت سپاهان اخباری منتشر شده بود برخی از احتمال حضور کرانچار به عنوان سرمربی استقلال در فصل آینده خبر داده بودند
 در شرایطی که درباره حضور یک مربی جدید روی نیمکت سپاهان اخباری منتشر شده بود برخی از احتمال حضور کرانچار به عنوان سرمربی استقلال در فصل آینده خبر داده بودند.

 هر دو خبر با توجه به شرایط دو تیم و جایگاه دو مربی دور از منطق به نظر می رسد. شاید حتی برای بدبین ترین هواداران استقلال و سپاهان دلیلی برای تغییر مربی در پایان فصل وجود نداشته باشد.

کافی است نگاهی به عملکرد سپاهان کرانچار و استقلال منصوریان داشته باشیم. کرانچار با وجود اینکه در دیدارهای کمی روی نیمکت سپاهان نشست عملکرد بسیار خوبی ارائه داد. ضمن اینکه با توجه به کارنامه خوب او در فوتبال و همین طور وجهه بزرگ جهانی و البته سابقه خوب در همین باشگاه سپاهان هیچ گونه دلیلی برای برکناری او حضور مربی جدید در سپاهان وجود ندارد.

درباره منصوریان نیز شرایط به همین ترتیب است. اگر چه در نیم فصل اول نتایج ضعیفی در استقلال کسب کرده بود اما پس از آن ورق را برگرداند و استقلال را تبدیل به یکی از مدعیان لیگ کرد و در فاصله یک هفته تا پایان رقابت ها تیم او در رده دوم جدول قرار گرفته است. از طرفی منصوریان در لیگ قهرمانان آسیا عملکردی موفقیت آمیز داشت و استقلال را در مسیر صعود به جمع 16 تیم مرحله حذفی قرار داد. همچنین او با میدان دادن به بازیکنان جوان کاشف سرمایه ای بزرگ در استقلال لقب گرفت و تیمی ساخت که بهترین بازیکنانش زیر 23 سال سن دارند.

به گزارش جام نیوز، در چنین شرایطی حتی اگر در نگاه بسیاری از فوتبالی ها کرانچار گزینه جذاب ترین نسبت به منصوریان برای نیمکت استقلال باشد دلیلی برای برکناری منصوریان از استقلال با این کارنامه وجود ندارد. او حتی پس از نتایج ضعیف نیم فصل اول از سمت خود برکنار نشد چه برسد به حالا که کارنامه موفقی را در استقلال ثبت کرده است.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین