|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۵۹
کد خبر: ۱۵۵۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش و تراکتورسازی در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشند.
 سرمربی تیم فوتبال استقلال ابراز امیدواری کرد تیمش و تراکتورسازی در بازی فردا نمایش خوبی داشته باشند.

به گزارش تسنیم؛ علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: به آذری‌زبان‌های عزیز به خاطر اتفاقات ناگوار اخیر تسلیت می‌گویم و امیدوارم ما را در غم خود شریک بدانند. نمی‌دانم چرا هر وقت به اواخر لیگ می‌رسیم، به تبریز می‌آییم! البته خوشحالم به خاطر همسرم که آذری‌زبان است، به اینجا می‌آییم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه دو تیم تراکتورسازی و استقلال ارائه‌گر یک بازی زیبا باشند، افزود: ما شروع خوبی در لیگ نداشتیم و سینوس‌وار در جدول حرکت کردیم. در ابتدای فصل بازیکنان زیادی تغییر کرده بودند و دنبال این بودیم که شرایط را منطبق با آنچه مدنظر داشتیم، کنیم. بعد از خدا موفقیت‌های ما به خاطر هواداران بود. آنها خیلی صبر کردند، به خصوص در جام حذفی که شرایط خوبی داشتیم، اما به آنچه که می‌خواستیم، نرسیدیم. در برخی مواقع فاصله امتیازی ما با تراکتورسازی به 10 امتیاز هم رسید، اما الان بالاتر از این تیم ایستاده‌ایم.

منصوریان دیدار تراکتورسازی - استقلال را یک بازی شش امتیازی دانست و گفت: تراکتورسازی در این سال‌ها به قطب سوم فوتبال ما تبدیل شده و از حمایت هوادارانش سود می‌برد. این تیم در سال‌های گذشته جزو مدعیان قهرمانی بوده و امسال هم در فینال جام حذفی حضور دارد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با تأکید بر اینکه تیمش مقابل تراکتورسازی با حوصله و صبر بازی خواهد کرد، افزود: من با تیم نفت تهران تجربه حضور در اینجا را داشته‌ام. باید بگویم چنین جوی را ندیده بودم که یک شهر دنبال قهرمانی تیم‌شان باشند. امیدوارم هواداران از بازی فردا لذت ببرند و دوم اینکه هر تیمی تلاش کرد، مزد زحماتش را بگیرد. یک بازیکن ما سرماخورده بود و مجبور شدیم او را در تهران نگه داریم. نگرانی ما بیشتر به خاطر جوانی بیش از حد بازیکنان‌مان است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا لیگ برتر ایران پیشرفت کرده است یا نه، گفت: نمی‌توانیم بگوییم خیلی پیشرفت کرده‌ایم، چرا که در سال‌های گذشته چند تیم مدعی قهرمانی بودند و پنج هفته پایانی با آب و تاب دنبال می‌شد، اما این‌طور نبوده است. با این وجود از نظر تیم ملی پیشرفت کرده‌ایم. وقتی در جام جهانی بازی می‌کنیم، فاصله ما با تیم‌های دیگر کم‌تر دیده می‌شود. تعطیلاتی که ابتدای فصل به خاطر پرچم کشورمان رخ داد، روی کیفیت مسابقات تأثیرگذار بود. از نظر نرم افزاری در سازمان لیگ خوب بودیم، اما از لحاظ سخت‌افزاری طول می‌کشد که بهتر شویم. امیدوارم در آینده این شرایط بهتر شود و عملکردمان رو به رشد باشد.

منصوریان در واکنش به طرح این موضوع که به نظر می‌رسد بحث آمدن یا نیامدن مهدی رحمتی به تبریز بیشتر بازی‌ رسانه‌ای بوده است، گفت: ما از چند جنبه نگران بودیم. نمی‌دانم چقدر عمر می‌کنیم، اما در خیلی از مسائل باید با رفعت رفتار کنیم. رحمتی همشهری شماست و نگران بودم با آمدن رحمتی فضای آذری‌ها به‌هم بریزد. این ذهنیت را داشتیم که برای جلوگیری از حواشی، رحمتی را نیاوریم، اما پس از مشورت با مشاورانم تصمیم گرفتیم که او به تبریز بیاید. نام کامل رحمتی، مهدی رحمتی اسکویی است و شهر او 20 کیلومتر با تبریز فاصله دارد. به رحمتی گفتم صلاح نیست که نیایی، چرا که سال‌های سال باید با این مردم روبه‌رو شوی.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین