|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۱۵۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
با توجه به پایان قرارداد جباری با الاهلی به احتمال خیلی زیاد او در تابستان به جمع آبی پوشان پایتخت برخواهد گشت.
 با توجه به پایان قرارداد جباری با الاهلی به احتمال خیلی زیاد او در تابستان به جمع آبی پوشان پایتخت برخواهد گشت.

مجتبی جباری یکی از محبوب ترین و بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه استقلال است. او سالها پیراهن استقلال را بر تن کرد و بازیهای درخشانی را با پیراهن تیم محبوب خود به نمایش گذاشت.

جباری چند سالی است که در لیگ قطر بازی می کند و همواره بازیکن تاثیر گذاری برای الاهلی بوده است اما او در فصل جاری با بدشانسی مواجه شده و بازیهای زیادی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داده است.

قرارداد جباری با الاهلی با پایان فصل جاری تمام خواهد شد و بعید به نظر می رسد که با توجه به سن و سالی که این هافبک باتجربه دارد قرارداد او تمدید شود.

آسیب دیدگی های پیاپی جباری از یک سو و از طرف دیگر هم بالا رفتن سن او باعث می شود که چه بسا الاهلی این بازیکن باتجربه خود را جواب کند. جباری در صورت جدایی از الاهلی به فوتبال ایران برمی گردد و بدون شک گزینه نخست او در سالهای پایانی فوتبال خود استقلال خواهد بود.

منصوریان پیش از این اعلام کرد که از بازگشت جباری استقبال خواهد کرد و اگر الان هم سرمربی استقلال به جباری اعتماد داشته باشد به احتمال خیلی زیاد یکی از خریدهای بزرگ آبی پوشان در تابستان خواهد بود.

به گزارش شفقنا، تیم جوان شده استقلال به بازیکن باتجربه ای مانند جباری در میانه میدان خود نیاز دارد و با بازگشت این بازیکن بازیساز آبی پوشان در فصل بعد شانس بالایی برای کسب عنوان قهرمانی خواهند داشت.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین