|
|
امروز: يکشنبه ۰۴ آذر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۸
کد خبر: ۱۵۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
مدیرعامل امدادخودرو سایپا رضایت و خشنودی مسافران نوروزی را از هدف اصلی طرح خدمات و امداد سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاش های شبکه خدماتی سایپا این هدف تاکنون محقق شده است.
 مدیرعامل شرکت امدادخودرو سایپا گفت: طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا، زمینه آرامش و اطمینان خاطر مسافران نوروزی را فراهم ساخته است.
 
بهزاد پناهی در بازدید از پایگاههای ثابت و سیار امدادنوروزی سایپا بر خدمات رسانی به تمامی مسافران نوروزی تاکید کرد.

وی افزود: با اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی گروه سایپا مسافران نوروزی با اطمینان و آرامش بیشتری سفر می کند.

پناهی تصریح کرد: همانطور که از ماهیت و مفهوم امداد خودرو سایپا پیداست این شرکت در طول طرح خدمات و امداد نوروزی آرامش و اطمینان خاطر برای تمامی مسافران نوروزی خصوصاً مالکان خودروهای تولیدی گروه خودروسازی سایپا به ارمغان می آورد.

وی که در بازدید از پایگاههای شبانه روزی امداد خودرو سایپا از استان های شمالی کشور سخن می گفت تاکید کرد: طرح خدمات و امداد نوروزی بسیار اهمیت دارد و شرکت های سایپایدک ، امدادخودرو سایپا، انجمن های صنفی گروه سایپا ، امدادگران و نمایندگی های کشیک ثابت و سیار به خوبی به وظایف عمل کرده و آمادگی لازم را برای ارائه خدمات امدادی به تمامی مسافران نوروزی را خواهند داشت.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در نوروز امسال با وجود افزایش مسافرت های نوروزی، خدمات امدادی به مسافران نوروزی نسبت به سالهای قبل کاهش یافته است که این امر مدیون افزایش کیفیت خودروهای تولیدی و همچنین ارتقاء فرهنگ بازدید های فنی خودرو قبل از سفر است.

مدیرعامل امدادخودرو سایپا رضایت و خشنودی مسافران نوروزی را از هدف اصلی طرح خدمات و امداد سایپا اعلام کرد که با جدیت و تلاش های شبکه خدماتی سایپا این هدف تاکنون محقق شده است.

شایان ذکر است طرح خدمات امداد نوروزی گروه خودرو سازی سایپا از 25/12/95 آغاز و تا تاریخ 14/01/96 ادامه خواهد داشت و هموطنان گرامی جهت دریافت خدمات امدادی، بیان نظرها و پیشنهادهای خود می توانند در تمام ساعات شبانه روز با شماره 096550 و 84444-021 تماس حاصل کرده و یا به پرتال اینترنتی شرکت به نشانی www.emdadsaipa.ir  مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین