|
|
امروز: جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۵۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
پیدا کردن شغل مورد علاقه همراه با درآمد بالا دغدغه جوانان امروز است که کارآفرینان موفق جهانی از رازهایی در این زمینه پرده برداشتند.
 اکثر کارآفرینان و افراد موفق در کسب و کار در کلاس جهانی، استرات‍ژی های خاصی برای موفقیت داشته اند که باعث شده در محل کار خود پیشرفت کنند و با برداشتن بسیاری از موانع به درآمد بالا دست یابند، این افراد رازهایی درباره موفقیت در محل کار دارند.

توصیه اول: اعتماد به نفس داشته باشید و به خود و توانایی های خود ایمان داشته باشید، اگر در محل کار از شما یک کار بسیار سخت و پیچیده خواسته شد، ابتدا آن را نزد خود تحلیل کنید و نیروی انسانی، زمان، بودجه و سایر موارد را بسنجید، هرگز با یاس و ناامیدی به پروژه ها نگاه نکنید و همیشه در چشم مدیران یک فرد با انرژی و فعال باشید که با سخت کوشی به هدف خود می رسد، همیشه دیدی مثبت داشته باشید و با اعتماد به نفس پروژه را قبول کنید و نهایت سعی و توان خود برای اجرایی کردن آن را به کار بندید.

توصیه دوم: هیچ گاه از مدیر و کارمندان قبلی خود بدگویی نکنید، اگر در یک مصاحبه شغلی قرار دارید و از شما درباره خصوصیات مثبت و منفی مدیر سابق، کارمندان و محل کار سابق شما پرسیده شد، همیشه بهترین موارد را نقل کنید و هرگز بدگویی و غیبت نکنید.

این کارباعث می شود تا مدیران جدید به شما به چشم یک فرد با انگیزه و با انرژی نگاه کنند که تنها به فکر پیشرفت است و هرگز به دنبال حاشیه و انتقاد از مسائل مختلف نیست.

توصیه سوم: در مصاحبه های شغلی برای استخدام جدید همیشه بالاترین حقوق در رده شغلی خود را درخواست کنید، هیچ گاه دید فروتنانه ای به حقوق خود نداشته باشید، شما یک فرد ارزشمند، دارای توانایی های فوق العاده و شایسته بهترین ها هستید، با درخواست حقوق بالا شما اعتماد به نفس و مهارت خود را به تیم مصاحبه کننده نشان می دهید و اینکه نیروی ارزشمندی هستید و این خوش شانسی آنها است که شما می خواهید با آنها همکاری کنید.

در این حالت خود مدیران یا صاحبان کسب و کار بهترین حقوق را با توجه به بودجه و درنظر گرفتن سایر شرایط برای شما در نظر می گیرند.

توصیه چهارم: حتی اگر در کار خود احساس سرشکستگی و یکنواختی می کنید آن را اعلام نکنید، هیچ چیز بدتر از احساس روزمرگی و بی علاقه گی در کار نمی تواند باعث شکست و پسرفت در کار شود، مدیران و صاحبان کسب و کار حامی و پشتیبان افراد سرزنده ، شاد، مشتاق به یادگیری و پیشرفت هستند. افرادی که دچار یکنواختی شده، از کار کردن طفره می روند و انگیزه کافی ندارند به تدریج از سیستم ها حذف می شوند، این افراد در درجه اول زمان تعدیل نیروها قرار دارند و به دلیل تنبلی و بی انگیزگی از دریافت ارتقاء و پاداش ها بی بهره می مانند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین