|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۵۲۰۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴
۶ حادثه تصادف 24 ساعت گذشته در مازندران ۳۹ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
  ۶ حادثه تصادف 24 ساعت گذشته در مازندران ۳۹ نفر را مصدوم و راهی بیمارستان کرد.
 
زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران ، با بیان اینکه ۹۶ تیم فوریتهای پزشکی این مرکز از اول فروردین به ۳۹ مصدوم تصادفی خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند، گفت: بیشتر این تصادفات در محور هراز و مسیر آمل به محمودآباد اتفاق افتاد.
 
وی افزود: در تصادف اول که ساعت ۷:۳۲ اول فروردین در محور هراز منطقه بایجان بر اثر برخورد خودروهای mvm, پژو ۴۰۵ و پژو پارس اتفاق افتاد، ۶ نفر مصدوم شدند و به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
 
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران با بیان اینکه دومین تصادف ساعت ۱۴:۲۹ در محور هراز روبروی معدن شهیدی بر اثر برخورد خودروهای پراید و تویوتا اتفاق افتاد، گفت: در این حادثه ۷ نفر مصدوم شدند که با کمک تیم های اورژانس ۵ نفر به صورت سرپایی مداوا و ۲ نفر به بیمارستان۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
 
اشکپور افزود: در سومین تصادف که ساعت ۱۵:۲۷ در محور آمل محمودآباد منطقه کلاصفا بر اثر انحراف پراید اتفاق افتاد، ۶ نفر مصدوم و به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
 
وی با بیان اینکه چهارمین تصادف ساعت ۱۵:۲۷ در محور ساری کیاسر در منطقه پل گرماب بین دو خودروی پراید اتفاق افتاد، گفت: در این حادثه ۷ نفر مصدوم و به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.
 
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی مازندران پنجمین حادثه تصادف را ساعت ۲۳:۳۳ در منطقه تلیکسر جاده آمل به محمودآباد میان دو خودروی نیسان و پراید اعلام کرد که از ۶ مصدوم این حادثه، یک نفر سرپایی مداوا شد و ۵ نفر به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.
 
اشکپور گفت: ششمین تصادف ساعت ۱:۴۱ بامداد امروز در محور هراز در منطقه نارنجستان بین خودروهای نیسان و پژو اتفاق افتاد که ۷ نفر مصدوم و با کمک تیمهای اورژانس پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین