|
|
امروز: يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
کد خبر: ۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۸
رئیس دیوان عدالت اداری اقدام بانک مرکزی در اجرای رأی هیئت عمومی دیوان مربوط به لغو مصوبه ۷۴ هزار میلیارد تومانی دولت را تحسین کرد.
تدبیر و امیدبه گزارش  روابط عمومی دیوان عدالت اداری، حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری در جلسه روز 28 مرداد هیئت عمومی گفت: خوشبختانه اقدام سریع دیوان عدالت اداری و پیگیری‌های انجام شده همچنین تصمیم بانک مرکزی موجب شد تا از تضییع بیت‌المال در این مورد جلوگیری شود.

وی افزود: بانک مرکزی اخیراً در اجرای رأی هیئت عمومی به دستگاه‌های بدهکار ابلاغ کرده است که با لغو مصوبه دولت، بدهی آنها تسویه نشده و موظف به بازپرداخت آن هستند.

رئیس دیوان عدالت اداری همچنین ضمن تبریک آغاز به کار دولت با کابینه جدید، اظهار امیدواری کرد که دولت تدبیر و امید در راه ساختن ایران اسلامی و ارتقای کشور از جهات مادی و معنوی موفق باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری ادامه داد: اقدام روز گذشته اعضای کابینه در سوگند ‌جمعی، نماد ارزشمندی بود و ان‌شاء الله با لطف خداوند دولتمردان بتوانند تا پایان کار خود به این سوگند وفادار بمانند.

وی همکاری قوای سه گانه و تعامل آنان با یکدیگر را راهی برای حل تمام مشکلات کشور دانست و اظهار داشت: قطعاً مشکلات موجود با تدبیر، تلاش و روحیه امید و انگیزه‌های الهی حل خواهد شد.

رئیس دیوان عدالت اداری با محکوم کردن کشتار مردم در مصر، این حوادث را مصداق بارز ایجاد تفرقه از سوی استعمار میان مسلمانان برشمرد و گفت: متأسفانه مسلمانان را این گونه به جان هم انداخته‌، به حریم مساجد تجاوز می‌کنند، اینکه دنیای اسلام به چنین مصیبتی دچار شده، تأسف انگیز است و این اتفاقات، ثمره برنامه‌ای است که استعمار تدارک دیده و آن را طراحی کرده است. مصری‌ها یکدیگر را می‌کشند و صهیونیست‌ها شادمانه نظاره‌گر این حوادث تلخ هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین منتظری، با اشاره به حدیثی از حضرت امیرالمومنین علی(ع) گفت: شیخ صدوق در کتاب خصال به نقل از حضرت علی(ع) آورده است، «بدترین نوع کوری، نابینایی کسی است که از دیدن فضل و برتری ما کور باشد و بدون آنکه از ما به او خطایی رسیده باشد، کمر به دشمنی با ما بندد».
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین