|
|
امروز: دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: ۱۵۰۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
برای تعطیلات نوروزی از بیست و پنجم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه بیش از یک میلیون و 615 هزار صندلی قطار آماده شده که از هفدهم بهمن ماه امسال تاکنون نصف این بلیت ها فروخته شده است.
  50درصد بلیت‌های نوروزی قطار فروخته شد که بیشترین تقاضا برای مشهد و بندرعباس است.

 معاون مسافری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این خبر گفت : در بسیاری از مسیرهای پرتردد بلیت قطارهای نوروزی به فروش رفته است.

میرحسن موسوی افزود: برای تعطیلات نوروزی از بیست و پنجم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه بیش از یک میلیون و 615 هزار صندلی قطار آماده شده که از هفدهم بهمن ماه امسال تاکنون نصف این بلیت ها فروخته شده است.

وی اعلام کرد : بیشتر بلیت های نوروزی در مسیر تهران- مشهد به طور کامل فروخته شده است و بسیاری از بلیت‌های نوروزی در مسیر تهران– بندرعباس و برعکس نیز به متقاضیان عرضه شده است.

موسوی گفت: همه بلیت ها بدون افزایش قیمت به هموطنان عرضه می شود.

وی عنوان کرد: امسال هیچ شرکتی تقاضای افزایش قیمت بلیت نداشت و نرخ های نوروز 1397 با پارسال هیچ تفاوتی ندارد و انتظار داریم روزهای پایانی سال متقاضیان زیادی نسبت به خرید بلیت های نوروزی اقدام کنند.

معاون مسافری شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: امسال هیچ شرکتی تقاضای افزایش قیمت بلیت نداشت و نرخ های نوروز 96 با سال گذشته هیچ تفاوتی ندارد و انتظار داریم روزهای پایانی سال متقاضیان زیادی نسبت به خرید بلیت های نوروزی اقدام کنند.

طرح نوروزی از 25 اسفند تا 15 فروردین هر سال است و برای تسهیل سفر هموطنان در این ایام بخش های مختلف حمل ونقل هوایی، دریایی، زمینی و ریلی برنامه های خاصی در نظر می شود.

امسال پیش بین شده است بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر با هواپیما و بیش از 800 هزار نفر با شناورهای دریایی سفر کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین