|
|
امروز: جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۱۴۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۲۰
دو بازیکن خاطی تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از اردوی این تیم در امارات کنار گذاشته شدند که اصرار مسئولان باشگاه برای بخشش آنها فایده ای نداشت.
 دو بازیکن خاطی تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از اردوی این تیم در امارات کنار گذاشته شدند که اصرار مسئولان باشگاه برای بخشش آنها فایده ای نداشت.

سایت باشگاه پرسپولیس خبر داد رامین رضاییان و علی علیپور دو بازیکن این تیم به دلیل بی انضباطی در تمرین امروز از سوی برانکو ایوانکوویچ از اردوی این تیم در دبی کنار گذاشته شده و فردا (دوشنبه) راهی ایران خواهند شد.

برانکو اعلام کرد این دو بازیکن باید از اردوی پرسپولیس اخراج شوند و مسئولان پرسپولیس بلافاصله جلسه ای با وی برگزار کردند تا موضع برانکو را نرم تر می کنند اما سرمربی پرسپولیس تاکید کرد این دو بازیکن حتما باید به تهران بازگردند.

برانکو در این جلسه یک سری از مشکلات انضباطی رضاییان در گذشته را مطرح کرده و تاکید می کند با شرایط موجود این دو بازیکن باید اردو را ترک کنند و امکان بخشش وجود ندارد.

برانکو روی موضع خود اصرار می کند و سر میز شام این مسئله را به بازیکنان اعلام می کند و از مسئولان باشگاه می خواهد خبر درگیری لفظی این دو بازیکن در تمرین را منتشر کنند و از آنها می خواهد بلیت بازگشت علیپور و رضاییان به تهران را بگیرند و تاکید می کند حتما باید بلیتی که برای آنها تهیه شده را خودش ببیند.

تمام این اتفاقات مطابق خواسته برانکو رخ می دهد و بلیت برگشت دو بازیکن پرسپولیس هم صادر شده است.

به گزارش نود، پرسپولیس سه شنبه باید به مصاف الوحده امارات در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا برود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین