|
|
امروز: شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۱۴۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۰
وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : امروز کشور در حوزه صنعت دفاعی به جایگاهی رسیده است که توان برخورد و مقابله با هرگونه تهدیدات از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی را دارد.
 وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : امروز کشور در حوزه صنعت دفاعی به جایگاهی رسیده است که توان برخورد و مقابله با هرگونه تهدیدات از سوی دشمنان علیه نظام اسلامی را دارد.

به گزارش ایرنا ، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در همایش فاتحان فاو استان های شمالی در اردوگاه افسران شهید رسولی نوشهر افزود : با بومی سازی فناورانه صنعت دفاعی می توان ادعا کرد که درشرائط کنونی وضعیت خوبی داریم و هیچ تهدیدی نمی تواند ایران اسلامی را در برابر توطئه ها و تهدیدها از پای درآورد.

وی ، دقت اصابت برخورد موشک های بالستیک دوربرد در فاصله حدود 400 کیلومتری به هدف مورد نظر را مصداق روشنی از به روز بودن تجهیزات صنایع دفاعی در کشور معرفی کرد.

وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت : درحوزه ساخت تجهیزات دفاعی زمینی ، دریایی ، و زیردریایی نیز در دوران انقلاب اسلامی تلاش های فراوانی انجام گرفته و با برخورداری از چنین وضعیتی ، تهدیدهای دشمنان تاکنون هیچ اثری نداشته است.

سرداردهقان درادامه یکی از علت های اساسی توطئه و تهدیدهای دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون علیه نظام اسلامی را موضوع اسلام مطرح کرد و ادامه داد : سوابق قبل و بعد از انقلاب اسلامی نشان داده که استکبارغرب درصدد براندازی حاکمیت اسلامی در کشورهای منطقه است.

وی گفت : دشمن درصدد محدود کردن دامنه نفوذ انقلاب اسلامی است و با به خدمت گرفتن هر ابزار و امکاناتی تلاش دارد تا در این زمینه موفق شود.

وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود : انقلاب اسلامی در حقیقت مکتب رهایی از ظلم ، زور و زورگویی در کشورهای منطقه و حتی جهان ایجاد کرد تا به ملت ها بگوید کسی حق ندارد خود را ارباب جهان بداند و به تعبیری سرنوشت انسان ها باید به دست خودشان رقم بخورد.

سردارسرتیپ دهقان گفت : دشمن با تابلویی از ارزش های و شعارهای فریبنده در جای جای کشورهای منطقه رخنه کرد و برای دستیابی به اهداف پلیدش دست به هر جنایتی زد.

وی افزود : کشتار و ترور دانشمندان عراقی و سرمایه های انسانی در افغانستان نمونه ای از جنایات آن ها در این کشورها بوده و هم اینک درصدد هستند که این اقدامات پلید و غیرانسانی را در کشور ما اعمال کنند.

وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تاکید کرد : امروز آمریکا و دیگر کشورهای همراه با استکبار جهانی جرات و جسارت تعدی به خاک میهمن اسلامی را ندارد چرا که آن ببرکاغذی که دشمن تلاش دارد واقعی نشان دهد ما را نمی ترساند.

وی افزود : دشمن در شرائط کنونی به نقطه ای رسیده که باید این نظام را بپذیرد و با نگریستین به کارنامه سیاه دوران گذشته اش در برابر سلامت این نظام سرتعظیم فرود آورد.

دهقان همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی ضمن تاکید بر حفظ ارزش ها و آرمان های این انقلاب ، خواستار مشارکت همه جانبه برای شرکت دراین همایش ملی سیاسی شد.

در پایان همایش از کتاب های تدوین شده پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و عملیات والفجر 8 رونمایی شد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین