|
|
امروز: دوشنبه ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۴۴۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸
در عملیات و ضربتی پلیس سرب‌اند معروف به نایب سلطان که مجهز به تجهیزات غیر مجاز و سلاح سرد بود دستگیر شد و از نامبرده ۵۳ گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.
  فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از شناسایی و انهدام باند مخوف تبهکار که جرایم زیادی را در شهرستان بیرجند مرتکب شده بودند خبر داد.

 به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع اظهار داشت: با کسب اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت باند مخوف تبهکار که انواع و اقسام جرائم را در سطح شهرستان بیرجند مرتکب می‌شدند شناسایی و انهدام باند مذکور در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.

 وی گفت: با انجام دو ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی، فعالیت و محل های تردد اعضاء باند کنترل و مشخص شد باند مذکور کاملاً حرفه ای بوده و با افراد خلافکاری از سایر استان‌ها و شهرستان‌ها در ارتباط هستند.

 فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت:اعضای این باند انواع مواد مخدر صنعتی را از سایر شهرستان‌ها به بیرجند منتقل کرده و در بین خرده فروشان مواد مخدر توزیع می‌کردند و اقلام سرقتی را از معتادان با قیمت بسیار نازل بابت پول مواد مخدر اخذ می‌کردند.

سردار شجاع تصریح کرد: در عملیات و ضربتی پلیس سرب‌اند معروف به نایب سلطان که مجهز به تجهیزات غیر مجاز و سلاح سرد بود دستگیر شد و از نامبرده ۵۳ گرم ماده مخدر شیشه کشف شد.

 وی خاطر نشان کرد: در ادامه عملیات پنج نفر از اعضای باند و همدستان تبهکارمعروف دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو، مقادیری مواد مخدر صنعتی،۶۷ قطعه انواع ابزار و اجناس سرقتی،۱۷ دستگاه انواع گوشی موبایل و انواع و اقسام لوازم ممنوعه از اعضای این باند کشف شد.

سردار شجاع تأکید کرد: پلیس به شدت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و افراد تبهکار فرصتی را برای انجام اعمال مجرمانه نخواهند داشت.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین