کد خبر: ۱۴۳۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۷
جواد خیابانی گزارشکر نام آشنای برنامه‌های ورزشی روز اول جشنواره فیلم فجر در برج میلاد حاضر شد، البته خیابانی را بیشتر در حال مصاحبه با شبکه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف دیدیم تا اینکه مشغول فیلم دیدن باشد!
 در روزهای برگزاری جشنواره فیلم فجر، نگاهی داریم به اتفاقاتی که روزانه در برج میلاد رخ می‌دهند و شاید در کمتر رسانه‌ای بتوانید آن‌ها را بخوانید!

 جشنواره فیلم فجر در برج میلاد که کار خودش را نسبت به دیگر سینماها یک روز زودتر آغاز کرده است، این جشنواره روز گذشته میزبان هنرمندان زیادی بود و حضور نماینده‌های رسانه‌ها در نخستین روز به خوبی دیده می‌شد. با توجه به اینکه روز اول بی‌حاشیه گذشت و برنامه‌ها هم سر وقت برگزار شد، گزارش ما هم چندان اطلاعات زیادی ندارد!

جواد خیابانی

جواد خیابانی گزارشکر نام آشنای برنامه‌های ورزشی روز اول جشنواره فیلم فجر در برج میلاد حاضر شد، البته خیابانی را بیشتر در حال مصاحبه با شبکه‌ها و خبرگزاری‌های مختلف دیدیم تا  اینکه مشغول فیلم دیدن باشد!

مسعود فراستی

فیلم «ایتالیا ایتالیا» به کارگردانی کاوه صباغ‌زاده در روز اول به نمایش درآمد و بسیاری از مهم بودن این اثر حرف زدند، اینکه برای نخستین بار اثری موزیکال و طنز در سینمای ایران ساخته شد و اتفاقا در اکران هم مورد توجه قرار گرفت. اما نکته جالب ماجرا این بود که در دقیقه ۶۴ این فیلم ۱۱۰ دقیقه‌ای مسعود فراستی منتقد تند سینما سالن را ترک کرد و برای بسیاری سوال بود که فراستی در فیلم چه دیده که این‌طور سالن را ترک کرده است!

نیما طباطبایی

گروهی از کارگردان‌های فیلم اولی امسال در جشنواره تصمیم گرفته‌اند فیلم‌های خودشان را به یک هنرمند تقیم کنند، در همین راستا کاوه صباغ‌زاده فیلم «ایتالیا ایتالیا» را به نیما طباطبایی مستندساز جوان که دو ماه قبل به دلیل بیماری سرطان درگذشت، تقدیم کرد.

شلوغ‌کاری در نشست «ایتالیا ایتالیا»

نشست خبری فیلم «ایتالیا ایتالیا» با حضور عوامل این اثر برگزار شد و حاضران به بیان نقطه نظرهای خودشان درباره فیلم پرداختند، اما یک نفر از میان جمعیت به شکلی که به نظر می‌رسید فیلم را دوست داشته مشغول به صحبت شد و گفت که در زمان نمایش فیلم به صندلی خودش میخکوب شده بود، اما هرچه صحبت‌هایش بیشتر جلو رفت، متوجه شدیم اصلا فیلم را دوست نداشته و در نهایت هم عنوان سخیف را روی آن گذاشت! البته سارا بهرامی بازیگر فیلم و مهدی صباغ‌زاده تهیه‌کننده برای نظراتش جواب داشتند و گفتند که فیلم را بهتر است برای بار دوم ببیند و امیدوارند نظرش هم تغییر کند.
منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین