|
|
امروز: شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۳
کد خبر: ۱۴۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
معاون اول رییس جمهوری با صدور پیامی آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران را سانحه ای دردناک، جانکاه و غم انگیز توصیف کرد و گفت: شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار روح و جان ملت ایران را آزرد.
  معاون اول رییس جمهوری با صدور پیامی آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران را سانحه ای دردناک، جانکاه و غم انگیز توصیف کرد و گفت: شهادت جمعی از آتش نشانان فداکار روح و جان ملت ایران را آزرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، اسحاق جهانگیری روز شنبه با تسلیت این حادثه ناگوار افزود: بدون تردید نام و یاد آتش نشانان قهرمان، شجاع و بی ادعا که ایثارگرانه جان عزیزشان را برای نجات دیگران فدا کردند از خاطر ملت قدرشناس ایران فراموش نخواهد شد.

متن پیام تسلیت معاون اول رییس جمهوری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

سانحه دردناک، جانکاه و غم انگیز آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو تهران که موجب به شهادت رسیدن و مصدومیت جمعی از شریف ترین و فداکارترین انسان های این مرز و بوم شد، روح و جان ملت ایران را آزرد و آکنده از غم و اندوه کرد. بدون تردید نام و یاد آتش نشانان قهرمان، شجاع و بی ادعا که ایثارگرانه جان عزیزشان را برای نجات دیگران فدا کردند هرگز از خاطر ملت قدرشناس ایران فراموش نخواهد شد.

این مصیبت و ضایعه بزرگ و جانسوز را به ملت قدردان ایران، جامعه آتش نشانان کشور بویژه خانواده های بزرگوار و داغدیده این حادثه ناگوار تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای شهدای این سانحه دلخراش علو درجات و حشر با شهداء و اولیاء الهی و برای مصدومان آرزوی بهبودی و سلامت و شفای عاجل و برای بستگان عزادار صبر و اجر مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، ساختمان تجاری پلاسکو واقع در خیابان جمهوری صبح پنجشنبه 30 دچار آتش سوزی شد و در ساعت 30/11 دقیقه به علت شدت آتش فرو ریخت که منجر به گرفتار شدن تعدادی از آتش نشانان و شهروندان در زیر آوار شد.

از زمان ریزش ساختمان پلاسکو تاکنون عملیات آواربرداری با کمک تمام تجهیزات و نیروهای امدادی به طور شبانه روزی ادامه دارد و هیات دولت هم امروزـ شنبه ـ را عزای عمومی اعلام کرد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین