|
|
امروز: جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۱۴۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
در این رابطه خوشبختانه یک بند در قانون برنامه توسعه آمده است که تمام مراکز تجاری باید سیستم های امنیتی را مطابق ضوابط و استانداردهایی که به آنها ابلاغ می شود، اجرا کنند و شهرداری ها نیز مکلفند این کار را سامان دهند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: طبق قانون تمام مراکز تجاری باید سیستم های امنیتی را مطابق استانداردهای ابلاغی، اجرا کنند و شهرداری ها نیز مکلفند این کار را سامان دهند.

 علی لاریجانی دقایقی پیش و در جریان بازدید از محل حادثه ساختمان پلاسکو در تهران، در گفتگو با خبرنگاران با ابراز تاسف از وقوع این حادثه دردناک و تسلیت به خانواده بازماندگان اظهار داشت: نکته فوری و مهم در حال حاضر آواربرداری و امدادرسانی است تا زودتر این غائله را به جایی برسانیم و مشکل این منطقه را حل کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: مساله دیگر مربوط به یکسری نظامات امنیتی است که برای مناطق تجاری باید رعایت شود.

لاریجانی ادامه داد: در این رابطه خوشبختانه یک بند در قانون برنامه توسعه آمده است که تمام مراکز تجاری باید سیستم های امنیتی را مطابق ضوابط و استانداردهایی که به آنها ابلاغ می شود، اجرا کنند و شهرداری ها نیز مکلفند این کار را سامان دهند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این می تواند در آینده یک نظام استانداردی را برای ایمنی بخش های تجاری فراهم کند.

وی ادامه داد: در رابطه با مناطق و اماکن فرسوده نیز در برنامه پنج ساله آمده است که برای بازسازی تسهیلاتی را در اختیار آنها قرار بگیرد که این مساله نیز باید با سرعت بیشتری دنبال شود.

لاریجانی خاطرنشان کرد: پس از حل مسائل فوری و فوتی که الان وجود دارد، باید سایر مسائل را در ارتباط با دولت پیگیری کنیم.

منبع: مهر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین