|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۴۱۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
مقیمی قائم مقام وزیر کشور نیز از علت شلیک ها اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در حال پیگیری منشا و دلیل صدای تیراندازی‌های دقایقی قبل هستیم.
حوالی ساعت ۱۷ امروز صدای شلیک های ممتد در منطقه مرکزی پایتخت به گوش رسید. شهروندان تهرانی که در این محدوده حضور داشتند اذعان می کردند که شی بسیار کوچکی را در هوا مشاهده می کردند که گویا تیرها به سمت این شی شلیک می شده است.  

 معاون امنیتی انتظامی فرماندار تهران در باره این حادثه گفت: پدافند هوایی منطقه دانشگاه تهران ساعتی پیش یک ریزپرنده ناشناس (هلی شات) را در محدوده مرکزی پایتخت ساقط کرد.

این ریزپرنده حوالی ساعت 17 در منطقه مرکزی تهران مشاهده شد و پدافند هوایی مستقر در منطقه اقدام به شلیک به سمت این ریزپرنده کردند و در نهایت، توسط پدافند هوایی منطقه دانشگاه تهران ساقط شد.

با این حال هنوز معاون فرماندار تهران اطلاعاتی در خصوص اینکه این ریزپرنده متعلق به چه کسی یا کسانی بوده نداد و گفت که قرار است با بررسی لاشه این شی اطلاعات دقیق تری کسب شود.

مقیمی قائم مقام وزیر کشور نیز از علت شلیک ها اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: در حال پیگیری منشا و دلیل صدای تیراندازی‌های دقایقی قبل هستیم.

البته معاون امنیتی- انتظامی فرمانداری تهران در اولین دقایقی که صدای شلیک ها به گوش مردم رسید توضیح داده بود که هلی شات (ریز پرنده ای که در مناطق مرکزی تهران در پرواز بود) توسط پدافند هوایی مورد هدف قرار گرفته است.

در حالیکه اتفاقات این چند دقیقه نگرانی هایی را برای مردم ایجاد کرده بود فرماندار تهران به مردم گفت که نگران نباشند چراکه اتفاق خاصی رخ نداده است.
منبع: آنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین