|
|
امروز: پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۴۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۵
وزیر راه و شهرسازی فرود اولین فروند هواپیمای ایرباس بر باند فرودگاه مهرآباد را نماد آغاز یک دوران جدید در صنعت هوایی ایران خواند
 وزیر راه و شهرسازی فرود اولین فروند هواپیمای ایرباس بر باند فرودگاه مهرآباد را نماد آغاز یک دوران جدید در صنعت هوایی ایران خواند

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز عباس آخوندی در مراسم تحویل اولین هواپیمای ایرباس در فرودگاه مهرآباد با بیان این مطلب افزود: این اتفاق آغاز بازگشت به صحنه رقابت بین‌المللی و بازپس‌گیری سهم خود از بازار جهانی و گامی موثر در توسعه و پایداری امنیت ایران و منطقه و جهان است.

وی اظهارداشت: بی‌تردید، امروز یک روز تاریخی برای صنعت هوایی ایران و برای ملت بزرگ ایران است. بی‌گمان، اجرای سیاست نوسازی ناوگان هوایی ایران در کنار نوسازی سایر ناوگان‌های ریلی، جاده‌ای و دریایی ظرفیت اثرگذاری جدی برصنعت حمل ونقل، گردشگری، توسعه ملی و بهبود جایگاه ایران درسطح اقتصاد جهانی دارد. فزون‌تر آنکه این تدبیر گامی مؤثر در توسعه و پایداری امنیت ایران وهم‌چنین منطقه وجهان است.

بازسازی سرمایه‌های مادی و انسانی "هما”

وی افزود: درآینده‌ی نزدیک، به منظور افزایش کارایی و بهره‌وری ازسرمایه‌های مادی و انسانی "هما”، ما آن را از حیث حقوقی و مالی نیز بازسازی ساختاری نموده و سهم آن را در بازار بورس اوراق بهادار ایران و یا حتی بازارهای بین‌المللی درصورت اخذ مجوزهای قانونی عرضه خواهیم کرد.

تقدیر از مدیر عامل بانک صنعت و معدن

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از مدیر عامل بانک صنعت و معدن تصریح کرد: لازم می‌دانم از مسئولیت‌پذیری جناب آقای مهندس افخمی مدیرعامل بانک صنعت معدن که در این خصوص همت والایی داشتند تشکر کنم.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین