|
|
امروز: دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۵
لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور
کد خبر: ۱۳۶۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹
تیم فوتبال صبای قم در ادامه روند ناکامی‌های خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم نفت هم باخت.
 تیم فوتبال صبای قم در ادامه روند ناکامی‌های خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم نفت هم باخت.

به گزارش فارس، از چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز یک دیدار بین تیم‌های صبای قم و نفت تهران در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار شد.

تیم صبای قم که در هفته‌های اخیر حال و روز خوبی نداشته و یکی از ضعیف‌ترین فصول خود در لیگ برتر را پشت سر می‌گذراند به مصاف تیم نفت تهران با سرمربی‌گری علی دایی رفت.

این دیدار که همانند بازی‌های قبل صبا با استقبال کم تماشاگران روبه‌رو شده بود، توسط شاهین حاج‌بابایی با کمک سعید علی‌نژادیان، فرهاد مروجی و محمد ملکی قضاوت شد و محمدعلی فروغی نیز ناظر این دیدار بود.

برای صبای قم در این بازی حامد لک، مسعود حق‌جو، حمیدرضا دیوسالار، میرهانی هاشمی(داوود بهادری از دقیقه 60)، پویا سیف‌پناهی، مهران امیری، سید مهدی حسینی، قاسم دهنوی، کیوان امرایی(امید جهان‌بخش از دقیقه 81)، احمد حسن‌زاده و کریم اسلامی به میدان رفتند.

همچنین برای تیم نفت نیز میلاد فراهانی، محمد دانشگر، احمد آل‌نعمه، میلاد فخرالدینی، وحید حمدی‌نژاد، رضا اسدی، اکبر صادقی، ایمان مبعلی( عباس بوعذار از دقیقه 85)، آرش رضاوند(فرید محمدی زاده از دقیقه 90+3)، امیرارسلان مطهری(عیسی آل کثیر از دقیقه 65) و محمد قاضی بازی کردند.

در حالی این هفته صبا حق‌جو و حمیدرضا دیو‌سالار را در اختیار داشت که رضا عنایتی غایب بزرگ تیم صبا به شمار می‌رفت.

در نیمه نخست این دیدار ابتدا نفت صاحب توپ شد ولی در ادامه بازیکنان صبا بر بازی مسلط شدند و برخی از موقعیت‌ها را روی دروازه نفت ایجاد کردند که البته توفیقی در باز کردن دروازه نفت نداشتند. در اواسط نیمه نخست بازهم نفتی‌ها مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفتند هرچند که نتوانستند دروازه صبا را باز کنند.

در نیمه دوم بازی نفتی‌ها بازی بهتری نسبت به صبا ارائه کردند و در نهایت در دقیقه 77 این دیدار تیم نفت توانست دروازه صبا را باز کند.

ضربه ایستگاهی تیم نفت را حامد لک به صورت ناقص دفع کرد و این رضا اسدی بود که با استفاده از این اشتباه توانست دروازه صبا را باز کند.

در ادامه این دیدار صبایی‌ها هرچه تلاش کردند نتوانستند دروازه نفت را باز کنند و این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان علی دایی پایان یافت تا روند ناکامی‌های صبای قم و صمد مرفاوی همچنان ادامه داشته باشد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین