|
|
امروز: جمعه ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷
کد خبر: ۱۳۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است تیمش بازی زیبایی را به نمایش نمی‌گذارد و علیرضا منصوریان باید تمرین‌های بیشتری را برای بهبود کیفیت تیم در نظر بگیرد.
 مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است تیمش بازی زیبایی را به نمایش نمی‌گذارد و علیرضا منصوریان باید تمرین‌های بیشتری را برای بهبود کیفیت تیم در نظر بگیرد.

سید رضا افتخاری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل پدیده اظهار کرد: باید بهتر از این بازی کنیم. بازی ما خوب نبود. کادر فنی باید تمرین‌های بیشتری را برای تیم در نظر بگیرد. امروز می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم. ان‌شاءالله منصوریان با تمرین‌های خود، استقلال خوبی را آماده می‌کند.

او درباره غیبتش در دیدار یادبود پیشکسوتان استقلال با تیم دیده‌بان ورزش اظهار کرد: باشگاه ما کمیته پیشکسوتان دارد اما هیچ هماهنگی با آن‌ها صورت نگرفته بود. علی جباری درباره برگزاری این دیدار اظهار بی‌اطلاعی کرد و من هم به احترام پیشکسوتان‌مان در این مراسم حاضر نشدم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان و اعضای این تیم در مراسم چهلم منصور پورحیدری شرکت خواهند کرد، گفت: حتما بازیکنان به این مراسم می‌روند.

افتخاری درباره دلخوری مسئولان باشگاه پدیده از غیبت مسئولان باشگاه استقلال در مراسم هماهنگی قبل از برگزاری بازی نیز گفت: نصرالله عبداللهی و زرندی به خاطر قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در ایران نبودند و با توجه به برگزاری یک کارگاه آموزشی نتوانستند به این مراسم برسند.

به گزارش ایسنا، افتخاری با رد اضافه شدن فرد جدیدی به کادر فنی تاکید کرد: هیچ مربی آلمانی قرار نیست به کادر فنی استقلال اضافه شود.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین