|
|
امروز: يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
این تصمیم در حالی گرفته شد که فدراسیون فوتبال به بهانه پیروزی تیم ملی پاداش های دلاری خوبی به بازیکنان می دهد و حتی درسفرهای خارجی برای آنها حق ماموریت در نظر می گیرد و در این میان ملی پوشان فوتسال انتظار داشتند.
بازیکنان تیم ملی فوتسال باید به همان 5000 دلاری که البته مالیات از آن کسر شد، قانع باشند و به دنبال پاداش دیگری نباشند.

به نقل از ورزش سه، تیم ملی فوتسال با همه کمبودها به خصوص در برگزاری بازی های تدارکاتی و هم چنین البسه مناسب در جام جهانی به بهترین مقام تاریخ دست یافت و با شکست تیم های بزرگی چون برزیل روی سکوی سوم جهان ایستاد. مقامی که در طول تاریخ ورزش ایران و در ورزش تیمی بی نظیر بود و اولین بار بود که رقم می خورد. در چنین شرایطی ملی پوشان فوتسال انتظار داشتند فدراسیون فوتبال پاداش جالب توجهی برای آنها در نظر بگیرد و مصاحبه هایی نیز در همین زمینه داشتند اما آب پاکی روی دست فوتسالیست ‌ها ریخته شد و به آنها اعلام شد همان 5000 دلاری که بعد از کسر مالیات به حسابشان واریز شد پاداشی است که فدراسیون فوتبال برای تقدیر از ملی پوشان در نظر گرفته بود و پاداش جدیدی در راه نیست.

این تصمیم در حالی گرفته شد که فدراسیون فوتبال به بهانه پیروزی تیم ملی پاداش های دلاری خوبی به بازیکنان می دهد و حتی درسفرهای خارجی برای آنها حق ماموریت در نظر می گیرد و در این میان ملی پوشان فوتسال انتظار داشتند به بهانه کسب بهترین مقام تیمی ورزش ایران بهتر مورد تجلیل قرار گیرند و نهایت پاداش آنها 5 هزار دلار که به پول ایران نزدیک به 18 میلیون تومان می شود، نباشد!

بازیکنان تیم ملی فوتسال در روزهای اخیر مصاحبه هایی در این باره داشتند و گفته بودند 5 هزار دلار از سوی وزارت ورزش و جوانان به آنها پاداش داده شد و حال چشم انتظار پاداش فدراسیون فوتبال هستند اما فدراسیون فوتبال به صراحت اعلام کرد پاداش وزارت ورزش و جوانان پاداش فدراسیون فوتبال بوده است!

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین