|
|
امروز: جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
من فکر می کنم با توجه به قضاوت های قابل قبولی که تاکنون از فغانی دیده ایم، وی به طور حتم شانس زیادی برای قضاوت در جام جهانی روسیه دارد.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان قرار گرفتن نام علیرضا فغانی در بین نامزدهای دریافت جایزه بهترین داور جهان را تبریک گفت.

علی کفاشیان با اشاره به قرار گرفتن نام علیرضا فغانی داور بین المللی کشورمان در میان نامزدهای دریافت جایزه بهترین داور جهان اظهار کرد: من از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم، به نظر من فغانی پیش از این نیز شایستگی خود را ثابت کرده بود او در المپیک ریو، جام ملت های آسیا و چند تورنمنت مهم بین المللی دیگر قضاوت های خوبی داشت و نشان داد که توانمندی و لیاقت حضور در جمع بهترین داوران جهان را دارد.

وی افزود:من فکر می کنم با توجه به قضاوت های قابل قبولی که تاکنون از فغانی دیده ایم، وی به طور حتم شانس زیادی برای قضاوت در جام جهانی روسیه دارد.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات اخیر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی که گفته بود: "از کفاشیان سوال کنید که چرا تیم ملی در بازی با سوریه در آن شرایط و زمین نامناسب به میدان رفت" عنوان کرد: من در حال حاضر در شهر نجف هستم و در ایران حضور ندارم، در مورد حرف های کارلوس کی روش نیز نظر خاصی ندارم و ترجیح می دهم سکوت کنم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین