|
|
امروز: سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
کد خبر: ۱۳۰۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴
شغالگران نشانه‌ها و تصویر شهر قدس را تغییر می‌دهند؛ به اشغالگران می‌گوییم که شما با آتش بازی می‌کنید. انتفاضه قدس به امت اسلامی بار دیگر امیدبخشید و صدها تن از جوانان به نیابت از تمام امت اسلامی برای دفاع از قدس به پا خاستند.
خالد مشعل تاکید کرد: مسئولیت ما پایبندی بر قدس و آزادسازی آن و همچنین آزادسازی کامل سرزمین فلسطین است.

 به نقل از سایت خبری النشره، خالد مشعل، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در همایشی در خصوص قدس اشغالی در شهر استانبول ترکیه عنوان داشت: خطر یهودی سازی و تجزیه فلسطین در حال افزایش است. به خاطر همین از همگان می‌خواهیم تا تلاش‌های خود را برای نجات دادن قدس و مسجد الاقصی نشان دهند و پیام من به جهانیان این است که قدس کلید جنگ و صلح به شمار می‌آید.

وی در ادامه افزود: اشغالگران نشانه‌ها و تصویر شهر قدس را تغییر می‌دهند؛ به اشغالگران می‌گوییم که شما با آتش بازی می‌کنید. انتفاضه قدس به امت اسلامی بار دیگر امیدبخشید و صدها تن از جوانان به نیابت از تمام امت اسلامی برای دفاع از قدس به پا خاستند.

مشعل خطاب به دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا عنوان داشت: سیاست‌های جانبدارانه شما ما را خسته کرده است. بدون در نظر گرفتن حق فلسطین شاهد تحقق ثبات در منطقه نخواهیم بود و زمان آن فرا رسیده که بدانید اسرائیل تبدیل به باری بر دوش شما شده است.



منبع: ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین