کد خبر: ۱۲۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: فریادهای مرگ بر آمریکا و امواج سهمگین خشم انقلابی و نفرت ملت ایران از استکبار صبح فردا (پنجشنبه) در سراسر کشور طنین انداز می شود.
 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: فریادهای مرگ بر آمریکا و امواج سهمگین خشم انقلابی و نفرت ملت ایران از استکبار صبح فردا (پنجشنبه) در سراسر کشور طنین انداز می شود.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بیانیه ای ضمن دعوت از مردم برای حضور در مراسم سیزدهم آبان اعلام کرد: فردا مردم عاشورایی ایران بار دیگر بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا را در گوش جهانیان فریاد خواهند کرد.
 
این شورا افزود: ملت عاشورایی ایران اسلامی و حسینیان زمان در تهران در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا و در بیش از 850 شهر و شهرستان سراسر کشور در یوم الله 13 آبان بی اعتمادی خود را به آمریکا فریاد خواهند زد.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: مراسم 13 آبان امسال، روز بزرگ «مرگ بر آمریکا» است و تا زمانی که سیاست های استکباری وخوی ظالمانه و ددمنشانه آمریکا علیه ایران و سایر کشورها و دولت های مستقل و عزت طلب ادامه یابد، نه تنها شعار «مرگ بر آمریکا» حذف نمی شود، بلکه این شعار و پیام با وسعت و فراگیری تاریخی و آزادیبخش خود و با درنوردیدن مرزهای جغرافیایی، سیاسی، دیپلماتیک و انسانی، هرروز فراگیر تر و جهان شمول تر از قبل می شود.
 
این شورا شعار مرگ بر آمریکا را ترجمان شعار هیهات منا الذله امام حسین (ع) در ظهر عاشورا دانست و افزود: رمز آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با سلطه‌گران عالم است و وجه اشتراک عاشورای حسینی و سه واقعۀ مهم یوم الله 13 آبان، همان روح مبارزه با ظلم و ظالم و استکبار است.
 
مراسم ضد استکباری یوم الله 13 آبان در تهران از ساعت 10 فردا در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا با سخنرانی سردار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
منبع: ایرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین